הכרם תייבא לישראל את בירות הקראפט של דוקאטו, מבשלת הבירה האיטלקית 

החברה תייבא ארבע בירות בסגנונות שונים: הפילזנר האיטלקי ויה אמיליה, בירת האמבר-אייל A.F.O, בירת ה-IPA Free Ride וה-Double IPA מאצ'טה

בירות מבית דוקאטו. צילום: הכרם
via emilia. צילומים: הכרם

חברת המשקאות  הכרם החלה לייבא לישראל את בירות הקראפט של מבשלת דוקאטו, הנחשבת למבשלת בירת הקראפט האיטלקית המעוטרת בעולם. הבירות של דוקאטו אלגנטיות ומאוזנות והן נוצרות משילוב של תשוקה, ידע, מסורת וחדשנות, תוך הקפדה על חומרי גלם איכותיים. תהליך הייצור מדויק ובקרת האיכות היא ברמה עולמית.

הבירות אותן מייבאת  הכרם לישראל הן:

ויה אמיליה Via Emillia | 5% | פילזנר איטלקי – בירה מאוזנת ואלגנטית, פשוטה ומספקת.

הבירה הראשונה שיוצרה על ידי מבשלת “דוקאטו” – ויה אמיליה, נחשבת לבירת הלאגר האיטלקית הבהירה המעוטרת ביותר בעולם מבחינת פרסים ומדליות. בירה זהובה וצלולה, בעלת טעמים דבשיים עדינים וארומה פרחונית ועשבונית מובהקת בזכות פרחי כשות טריים מאזור טטנאנג שבגרמניה המוספים לבירה בשלב ה-Dry Hopping.

AFO

 

איי.אף.או A.F.O | 5.4% | אמבר אייל – בירה שתמיד נחשקת, מוקדשת לאובססיביים לבירות אייל.

A.F.O (Ale For Obsessed) היא הבירה השנייה שיוצרה במבשלת “דוקאטו” והיא תוצאה ישירה של המפגש בין מייסד המבשלה, ג’ובאני קמפרי,  לזני כשות אמריקאיים אטרקטיביים וארומטיים. הבירה מפגינה איזון מרשים בין מריר למתקתק, היא בגוון ענברי – נחושתי, עשירה בארומות שמרמזות לאפרסק ולהדרים ובטעמים מתקתקים של לתת מקורמל.

freeride

פרי-רייד Free Ride| 5.2% |IPA “נסיעה על כשות מהחוף המערבי, חלום על קיץ אינסופ”.

שם הבירה לקוח מעולם הספורט, שם המשמעות ל”נסיעה חופשית” היא כיף טהור והנאה ללא תנאים. הרכיב שאחראי כאן על הכיף והגיבור האמיתי של ה-IPA הזו, הרכב הכשות שמביא

עמו ארומות הדריות וטרופיות. בירה מרירה, טובה ומרעננת. הבירה בעלת צבע זהוב בהיר, ראש קצף מרשים כיאה לסגנון, טעמי לתת קלילים וסיומת מרירה.

machete

 

מאצ’טה | 7.6% | דאבל IPA – להב חד של כשות. מאצ’טה לא מתפשרת.

בירה מסוג דאבל IPA עם ארומות כשות מודגשות ומאוזנות בעת ובעונה אחת. הכשותיות המתפרצת על גבול האלימה של הבירה מעניקה לשותים אותה פיצוץ של ניחוחות המזכירים אשכולית, ליצ’י ופירות טרופיים מתוקים. כל זה נתמך על ידי צבע זהוב עמוק, מרירות ברורה וטעמים פירותיים מתקתקים ששומרים על איזון.

מחיר: 17-20 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*