הכרם החלה לייבא את הברנדי הספרדי Torres 10 גרן רזרבה

הברנדי הספרדי נחשב לבעל איזון ייחודי ועושר ארומטי ולאחד ממותגי הברנדי הנמכרים בעולם

ברנדי טורס 10
Torres 10

חברת המשקאות הכרם החלה לייבא את ברנדי טורס, ברנדי בעל איזון ייחודי ועושר ארומטי שהפכו את טורס 10 גרן רזרבה לברנדי הספרדי הנמכר ביותר בעולם.

לטורס 10 יש צבע ענברי כהה עם גוונים של זהב, ארומה עוצמתית עם רמזים חמים של קינמון ווניל. גימור מלא ועגול עם תווים ארומטיים של אלון.

עשוי מענבים לבנים מאזור פנדס שבאזור ברצלונה. הברנדי מתיישן בחביות עץ אלון אמריקאי בשיטת סולרה Solera (שיטה בה מוצבות כחמש שורות של חביות זו על גבי זו כאשר בשורה התחתונה ממוקם המשקה המוכן לשתיה ומעליו המשקאות הצעירים יותר. כאשר המשקה ה”ותיק” מוכן לבקבוק, ממלאים בחביות הללו את המשקה הצעיר בשנה מהשורה מעל). הוא נחשב לאחד ממותגי הברנדי המצליחים, הנמכרים והטעימים בעולם.

טורס ממוקם באזור פנדס, ספרד. המשפחה מחזיקה בכרמים היסטוריים ומבוקשים ביותר בכמה מהאזורים היפים ביותר בספרד. טורס הרחיבה בהדרגה את סל המשקאות החריפים שלה, והציגה מוצרים אייקוניים. בשנת 1946 יצר מייקל טורס את טורס 10 שנחשב היום לברנדי האייקוני של בית טורס. המבחר המוקפד של הענבים, הזיקוק וההתיישנות בחביות עץ אלון איכותיות הופכים את טורס 10 לברנדי בעל ניחוחות וטעמים יוצאי דופן.

מאה שנה של עשייה

חברת הכרם, מהחברות הוותיקות והגדולות בישראל בתחום ייבוא, שיווק והפצה של משקאות חריפים, יינות ובירות, הוקמה בשנת 1921 על ידי ישראל אפשטיין ונותרה במשך כל שנות קיומה בבעלות המשפחה. כיום היא מנוהלת על-ידי ניניו של המייסד – אריאל אפשטיין, יו”ר הדירקטוריון שכיהן כמנכ”ל עד תחילת השנה; נורית שמיר (לבית אפשטיין), המנכ”לית הנוכחית; ורונית אבנר (לבית אפשטיין), סמנכ”לית השיווק.

מחיר – 83 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*