היינות המבעבעים של יקבי כרמל לשנה האזרחית החדשה

היינות המוצעים: פרייבט קולקשן מוסקטו 2021 ובאזז מוסקטו 2021. רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: חשוב לנו לתת מענה לכלל הצרכנים ולדור המילניום בפרט, המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים

היינות המבעבעים של יקבי כרמל. צילום: איל קרן
פרייבט קולקשן מוסקטו 2021. צילום: איל קרן

שנת 2021 מתקרבת לסיומה ולשדרוג החגיגה מציעים יקבי כרמל מבחר יינות מבעבעים ומוגזים, קלילים וכייפים, התואמים לטעמו של הצרכן הישראלי, במחירים נוחים לכל כיס.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: “בכל שנה אנו עדים לעלייה בשוק המבעבעים בחודש דצמבר, שהופך להיות הסגמנט השני בגודלו בקטגורית היינות. אנו צופים שהמגמה הזו תעלה ותגבר. כמו בכל שנה, גם הפעם חשוב לנו לתת מענה לכלל הצרכנים בכלל ולדור המילניום בפרט, המחפשים יינות מבעבעים, טעימים וארומטיים עם תו איכות של יקב בעל ניסיון ובמחירים נגישים”.

פרייבט קולקשן מוסקטו 2021

יין לבן רענן ומבעבע קלות, מענבי מוסקט אלכסנדרוני שנבצרו בהבשלה מלאה.

היין עבר תסיסה במכל לחץ (Me’thode Charmat) לקבלת יין ארומטי. ליין גוף בינוני ומתיקות מאוזנת עם ארומה של פירות טרופיים וחבושים אפויים.

פרייבט קולקשן מוסקטו משתלב מצוין לצד קינוחים ומנות אחרונות, או בפני עצמו.

רמת אלכוהול: 5.5%

טמפרטורת הגשה מומלצת: 7 מעלות. יש לקרר היטב לפני ההגשה

מחיר: 40 שקל

באזז מוסקטו 2021

יין קליל, מבעבע קלות ובעל מתיקות עדינה ומאוזנת המופק מענבי מוסקט שנבצרו מכרמים נבחרים ברחבי הארץ. באזז מוסקטו מתאים כאפריטיף ולליווי ארוחות קלות, פיקניקים ומסיבות.

רמת אלכוהול: 6%.

טמפרטורת הגשה מומלצת: 4 מעלות.

מחיר: 30 שקל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*