החומוס של ג’ינג’י משיק מנה מושקעת למפגשי המונדיאל

מנה איכותית בבישול ממושך של כיומיים בתנור - גרגירי חומוס ופול אסלי עם ביצה קשה וסלט ישראלי

החומוס פול של ג'ינג'י. צילום: יח"צ
החומוס פול של ג'ינג'י. צילום: יח"צ

לכבוד מפגשי המונדיאל והישיבות המשותפות עם כל החברים רשת החומוסיות החומוס של ג’ינג’י משיקה בימים אלה מנה המורכבת מגרגרי חומוס מובחרים בשילוב גרגירי פול אסלי עם ביצה קשה, המבושלים יומיים שלמים בתנור ומוגשים עם ביצה וסלט ישראלי.

סוד הקסם של המנה טמונים בהשקעה הרבה ובשלבי העשייה הארוכים והאותנטיים שלה. איתי גולן, הידוע כג’ינגי, מעיד כי הוא משקיע בבחירת הגרגירים של הפול והחומוס בקפידה ודואג שהטעמים נספגים יחד. את המנה ג’ינג’י מכין בתנור במשך יומיים. לרובנו הבישול הארוך מזכיר את הבישולים הביתיים מבית אמא וכאן נוסף לו הטעם הייחודי של חומוס ג’ינג’י. המנה מורכבת מגרגירי חומוס מסוג זהבית, הנחשב לסוג גרגירי החומוס הפופולרי בישראל וגדל בקיבוץ עינת.

לדברי גינג’י:  “בקיבוץ עינת אנו מגדלים את גרגירי חומוס זהבית במשך שנה שלמה ובוחרים את הגרגירים בקפידה, ממש בפינצטה, וזה ממש לא קלישאה. כך כל מנה חייבת לעמוד בסטנדרטים ידועים מראש. את המנה הספורטיבית עם כל היתרונות הבריאותיים שלה נוהגים לאוכל החל משבע וחצי בבוקר. כאשר אוכלים את מנת החומוס מתחילת היום, היא יכולה להיספג בגוף עם כל היתרונות הבריאותיים שלה ולסייע מאוד גם לספורטאים, טבעונים וצמחונים”.

עוד הוא מסביר:  “כדי לקבל את החומוס והפול מבושלים היטב, יש לבשל אותם ממש כמו חמין – במשך יומיים, לאט לאט ובסבלנות, כל הלילה. זאת הדרך היחידה לקבל גרגרי חומוס ופול שהטעם שלהם זהה בשבע בבוקר ובאחת בצהריים”.

יתרונות בריאותיים של החומוס

  1. גרגירי חומוס מסייעים בתהליך עיכול תקין וחילוף חומרים מאוזן ותורמים לתחושת שובע במהלך כל היום.
  2. החומוס מפחית ומסייע באיזון כולסטרול.
  3. החומוס עשיר בחלבונים וסיבים תזונתיים, דל בשומן ואף מסייע לירידה במשקל.
  4. תורם לאיזון לחץ דם גבוה.
  5. מגביר אנרגיה ומצב רוח.

החומוס של ג’ינג’י הוא שמה של רשת חומוסיות מוכרת, שהסניף הראשון והוותיק שלה ממוקם בקיבוץ עינת, מספר קילומטרים מזרחית לפתח תקווה. למה  דווקא בקיבוץ עינת? הג’ינג’י מפרט: “עד לפני 14 שנה קיבוץ עינת היה ידוע בנעלי העבודה והצבא הקלילות ובבית הקברות האזרחי. אבל מאז הוא מזוהה גם עם חומוס טוב”. הסניף ממוקם בחורשת האקליפטוס של הקיבוץ בו גדל גולן ובו הוא מתגורר גם היום.

הסניף בעינת נפתח בשנת 1994 ומאז הוא נחשב למקום עלייה לרגל של חובבי חומוס באשר הם.


רשת  “החומוס של ג’ינג’י”

קיבוץ עינת

צומת סגולה – פתח תקווה ומושב נווה ירק.

052-353-3625

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*