האחים נבחרה כמסעדה הטובה בישראל על ידי מדריך הקולינריה הצרפתי גו-מיו

אי פוד בחר במסעדת האחים כמסעדה הישראלית ביותר כבר לפני יותר משלוש שנים, ליתר דיוק ב-10 במרץ 2015. בין השאר נכתב: דבר אחד בטוח - אם יש "מטבח ישראלי" הוא קיים במסעדת האחים – קרפצ'ו בר ברחוב אבן גבירול בתל אביב

אוכל ישראלי משובח במסעדת ההאחים. צילום מסך
אוכל ישראלי במסעדת האחים. צילום מסך

מסעדת האחים – קרפצ’ו בר ברחוב אבן גבירול בתל אביב נבחרה אתמול (א’) כמסעדה הטובה בישראל על ידי מדריך הקולינריה הצרפתי הנחשב גו-מיו. השפים שהוגדרו ככישרון הבא של ישראל הם אסף ויותם דוקטור ממסעדות האחים ודוק. E-food בחר במסעדת האחים כמסעדה הישראלית ביותר כבר לפני יותר משלוש שנים, ליתר דיוק ב-10 במרץ 2015, במדור אכל ושתה:

למרות הקשיים בענף המסעדנות, מדריך המסעדות הצרפתי שב ומפרסם בישראל לאחר הפסקה ארוכה. המדריך התפרסם ברצף שבע שנים בין 1996 ל-2003 ובצוותו היו כעשרים מבקרי מסעדות שזהותם נשמרה בסוד. עקב המיתון והאינתיפאדה השנייה הוחלט להפסיק את הוצאתו לאור. בעקבות ההישגים של זירת המסעדנות הישראלית בארץ ובחו”ל, הוחלט לחדשו ואתמול, לאחר עבודת בילוש של חוקרי גו-מיו, פורסם המדריך כשהפעם הוא כולל 110 מסעדות מתוך יותר מ-160 שנבדקו. המדריך כולל גם 40 המלצות על מסעדות עממיות יותר.

בין הזוכים השנה: שף השנה הוא רז רהב ממסעדת OCD; קונדיטור השנה הוא ענר צלאל מקונדיטוריית דלאל בנווה צדק; מסעדה פיפיז בשוק לוינסקי בתל אביב נבחרה ככזו שנותנת את התמורה הגבוהה ביותר עבור המחיר שמשלמים בה; המסעדה הישראלית המסורתית הטובה ביותר היא מגדלנה שעל הכנרת; ג’קוז סטריט בירושלים נבחרה כמסעדה עם אווירה יוצאת דופן. נבחרו גם השפים הבולטים: השף קובע הטרנדים הוא אייל שני והשפים המבטיחים שהוגדרו ככישרון הבא של ישראל הם אסף ויותם דוקטור ממסעדות האחים ודוק. המסעדה עם שירות היין הטוב ביותר היא חוות צוק של תומר צוק ואסף שנער והמסעדה הלא רשמית הטובה ביותר היא הרצל 16 החדשה של קבוצת R2M.

למי שלא מכיר, גו-מיו (בצרפתית: Gault-Millau) הוא מדריך המסעדות הצרפתי היחיד המתחרה ביוקרתו במדריך מישלן. המדריך מתפרסם במדינות רבות, ולו גם ספר יינות שנתי ומדריכים ייעודיים לערים בעולם או לנושאים כמו מסעדות זולות. מדריך גו-מיו מעניק ניקוד כמו בתי הספר בצרפת. ציוניו נעים מ-10/20 ועד 19/20 ומ-1 עד 4 “מצנפות” (כובעי-שף). רוב הניקוד מוקדש לטיב האוכל והיתר לשירות, לאווירה ולעיצוב המקום. גו-מיו נוהג להעניק ניקוד גם לפוטנציאל: דרכו היא לתת ניקוד לשף מבטיח בתחילת דרכו, או לשלול את הניקוד אם לא עמד בציפיות. גו-מיו ממשיך להעניק למסעדה את הניקוד הגבוה אם מטבחה ממשיך לגלם אוכל יצירתי ומצוין. שני המדריכים הם הבודדים שאינם מקבלים פרסומות, משלמים עבור הארוחה במלואה ומוכרים כהגונים ומקצועיים ביותר.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*