האחים חמאוי תובעים תגמולי ביטוח בעקבות זיהום מוצרי מזון במקררי התובעת במי ביוב שחדרו לחנות

נטען כי מנורה מבטחים, שביטחה את התובעת ב"פוליסה אש מורחב ואובדן תוצאתי", דחתה את תביעת חימאוי לפצותם על השמדת המזון שהזדהם בשלל טענות משוללות יסוד שעיקרן אי שיתוף פעולה והכשלת בירור חבותה

האחים חמאוי. צילום מאתר החברה

חברת האחים חמאוי מהשוק הסיטונאי בגבעת שאול בירושלים הגישה תביעת ביטוח על סך 141 אלף שקל נגד מנורה מבטחים. בתביעה שהוגשה לבית משפט השלום בראשון לציון נאמר כי מנורה ביטחה את התובעת ב”פוליסה אש מורחב ואובדן תוצאתי”. במהלך אחת הלילות בסוף חודש יולי אשתקד התפוצצה צנרת ביוב העוברת מעל לחנות התובעת. כתוצאה מכך חדרו לחנות מי ביוב מזוהמים בחיידקים מבעד לתקרה ולתאורה, זרמו לתוך המקררים ועל המזון וזיהמו אותו.

לדברי התובעת היא פעלה במשך כל שעות הלילה להוצאת מלאי המזון מהמקררים ולניקוי המקררים שזוהמו והוצאת מי הביוב משטחי החנות וניקוי החלונות. בתביעה נאמר, כי בהתאם לכל נורמה תברואתית ביחס למזון שזוהם במי ביוב, ובהתאם להנחיות שניתנו לתובעת על ידי מנכ”ל חברת Prosafe food המתמחה בנושא בטיחות ואיכות במזון’ לרבות היגיינה ותנאי תברואה, חובה הייתה להשמיד לאלתר את כל המזון אשר בא במגע עם מי הביוב, וכך אכן עשתה התובעת.

לדברי התובעת, מנורה דחתה את תביעתה בשלל טענות משוללות יסוד, שעיקרן אי שיתוף פעולה והכשלת בירור חבותה. אשר על כן מתבקש בית המשפט לחייב את מנורה בתשלום תגמולי הביטוח במלואם בגין הנזקים וההפסדים שנגרמו לתובעת באירוע ביטוחי מכוסה.

תגובת הנתבעת לא התקבלה עד כה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*