M&M’s באווירת חג

קובי כחלון, מ"מ מנכ"ל בחברת מרס ישראל : השנה יצא המותג בקמפיין המוביל מסרים של שייכות, קהילתיות ושיתוף, המתאימים ומתחברים באופן טבעי לערכי חג החנוכה

הדמויות הצבעוניות מקשטות את נקודת המכירה. צילום: יח"צ

חברת מרס מציעה החודש את המותגים המובילים, M&M’s והלהיט החדש בישראל – סניקרס קרימי, במבצעים מיוחדים במהלך חודש דצמבר. תוקף המבצע:  במהלך חודש דצמבר או עד גמר המלאי.

בחברה מציינים, כי חג החנוכה הוא הזדמנות לבילוי משפחתי משותף, עם מנהגים מסורתיים של אכילת סופגניות ולביבות לאחר הדלקת הנרות, אליה מזמינים, בנוסף לבני המשפחה, גם חברים ושכנים וכל זאת באווירת נתינה ושיתוף.

חברת הממתקים הגדולה MARS, הפועלת כבר יותר מ-100 שנה, עם מותגים כמו M&M’s, סניקרס, באונטי, טוויקס ועוד, מצטרפת לחגיגת החנוכה גם השנה, ומציעה את עדשי ה-M&M’s וסניקרס קרימי במבצעים מיוחדים במגוון רשתות השיווק.

הדמויות האהובות והצבעוניות של M’s&M מובילות את חגיגות החנוכה ומקשטות את נקודת המכירה בשילוב מגוון המוצרים של מרס.

עדשי ה-M&M’s מגיעים במגוון מילויים: שוקולד (שקית חומה), בוטנים (שקית צהובה), חמאת בוטנים (שקית אדומה) ובמגוון גדלים, החל משקית אישית של 48 גר’ ועד שקיות גדולות לאכילה משותפת של 300 גר’. ערכה הקלורי של כל סוכריה כ- 4 קלוריות בלבד.

סניקרס קרימי, חטיף מסדרת סניקרס, עשיר בחמאת בוטנים מפנקת ומכיל פחות מ-100 קלוריות ליחידה, הושק בישראל רק בשנה החולפת. גם הוא מוצע במחירי מבצע, במסגרת ההטבה המיוחדת לחנוכה.

קובי כחלון, מ”מ מנכ”ל בחברת מרס ישראל : “M&M’s”, מותג השוקולד המוביל של חברת MARS, מלווה אותנו כבר שמונים שנה כנשנוש האידיאלי לבילוי עם חברים ומשפחה. השנה יצא המותג האהוב בקמפיין המוביל מסרים של שייכות, קהילתיות ושיתוף, המתאימים ומתחברים באופן טבעי לערכי חג החנוכה. מוצרי ה- M&M’s יכולים להוסיף קישוט צבעוני וטעים לסופגניות החג או לשמש כדמי חנוכה, לשמחת כל בני המשפחה”.

מבצעי חנוכה על M&M’s וסניקרס קרימי. צילום: יח”צ

מחירים :

שקית M&M’s  48  גרם  – מחיר – 4.9 שקלים, מחיר מבצע 5 יחידות ב-15 שקלים

שקית M&M’s 156 גרם – מחיר – 11.9 שקלים, מחיר מבצע 10 שקלים ליחידה

שקית M&M’s 303 גרם – מחיר  – 21.9 שקלים , מחיר מבצע 19.9 שקלים ליחידה

חטיף בודד סניקרס קרימי – מחיר – 3.9 שקלים . מחיר מבצע 4 יח’ ב – 10 שקלים

ניתן להשיג במגוון רשתות המזון. מוצרי השוקולד של מרס הם חלביים בעלי כשרות חלב נוכרי.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*