דורית בן סימון מונתה למנהלת שיווק ומכירות בינלאומיות של יקבי ברקן

את ניסיונה בשיווק בינלאומי צברה בחברת Royal Wine Corp בארה"ב. בישראל שימשה בתפקיד מנהלת שיווק בינלאומית ביקבי כרמל ויקב יתיר ולאחרונה מילאה את תפקיד המנכ"ל בחברת ירדן – זרוע השיווק של יקב רמת הגולן בצפון אמריקה

דורית בן סימון. צילום: יוהנס פלטן

דורית בן סימון מונתה השבוע למנהלת שיווק ומכירות בינלאומיות של יקבי ברקן – כך הודיע ניר גל, משנה למנכ”ל היקב. בן סימון היא מומחית בינלאומית לשיווק יין, מחזיקה בתואר B.Sc בהנדסת תעשייה וניהול, בוגרת בהצטיינות בבית הספר הבריטי WSET עם הסמכה ברמה 3 והשתתפה בקורסים והשתלמויות מקצועיים בישראל ובעולם.

את ניסיונה העשיר בשיווק בינלאומי בן סימון צברה בחברת Royal Wine Corp, כמנהלת מכירות מדינת קליפורניה. בין התפקידים הבכירים בישראל שימשה בתפקיד מנהלת שיווק בינלאומית ביקבי כרמל ויקב יתיר ולאחרונה מילאה את תפקיד המנכ”ל בחברת ירדן – זרוע השיווק של יקב רמת הגולן בצפון אמריקה.

דורית בן סימון שופטת בתחרויות יין בינלאומיות יוקרתיות, בהן מונדוס ויני בגרמניה, Concours Mondial, תחרויות בסין וטרה וינו בישראל.

ניר גל אמר: “אנו שמחים על הצטרפותה של דורית בן סימון, אחת הנשים המנוסות ביותר בעולם היין בישראל ובתחום השיווק ומכירות בינלאומיות של יקבי ברקן. יקב ברקן הוא היקב הישראלי המעוטר ביותר בתחרויות יין בינלאומיות ויצואן יין מספר אחד בישראל, הנמכר בעשרות מדינות ברחבי העולם ומביא כבוד רב לתעשיית היין הישראלי בפרט ומדינת ישראל בכלל. אנו בטוחים כי דורית תתרום מניסיונה וכישוריה הרבים למען המשך פיתוח הייצוא של היקב ומאחלים לה הצלחה בתפקידה”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*