דומינו’ס פיצה מציעה פיצת לב במהדורה מיוחדת לשבוע של אהבה

במשך שבוע, בכל רכישה באתר אפשר לקבל את חבילת התוכן הזוגי הדיגיטלי של בּאַשֶׁערְט ודומינו'ס עם פעילות רומנטית שתשבור את השגרה

דומינו’ס פיצה חוגגת שבוע של אהבה עם פיצת לב במהדורה מיוחדת ובנוסף שולחת לראשונה דייט דיגיטלי זוגי אליכם לבית. יום האהבה הבינלאומי הפעם שונה מתמיד, כוווולם בבית. לכן, דומינו’ס פיצה מנסה לשדרג לכם את הדייט הביתי ואפילו אפשר להישאר בפיג’מה.

מוצעת מהדורה מיוחדת של פיצת לב יפייפיה שמצטלמת בול לאינסטוש ופעילות זוגית בסלון. פיצת הלב מגיעה בבצק קלאסי וניתן לשלב בה תוספות לבחירה. הפיצה תצא במהודרה מוגבלת למשך שבוע בלבד בין התאריכים 10-16.2 עם הטבה רומנטית של פיצת לב + 2 נלווים/קינוחים ב- 85 שקל ותוכן לדייט זוגי במתנה.

בנוסף, דומינו’ס פיצה יוצאת בשת”פ עם הפעלה של דייט זוגי ביתי שובר שגרה במתנה מבּאַשֶׁערְט בכל רכישה. בּאַשֶׁערְט היא חברה יצרתית ופורצת דרך אשר מסייעת לזוגות להעשיר ולחזק את מערכת היחסים באמצעות תכנים לדייטים רומנטים וסקסיים. צוות הפיתוח של המשימות עבד לילות כימים כדי להביא את התכנים הכי קרייאטיבים ומשוגעים הקשורים בפיצה ובזוגיות כיאה לשבוע האהבה לפיצה. במסגרת השת”פ כל לקוח שמזמין דרך האתר או האפליקציה בשבוע האהבה לפיצה יקבל פעילות תוכן במתנה הניתנת באמצעות פורמט דיגיטלי חדשני.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*