גלידת שטראוס משיקה את LELO: סדרת גלידות חדשה בפיתוח ישראלי

תחת המותג LELO המבוסס על תחליפי חלב, מושקים כעת שלושה פיינטים חדשים: וניל וקרמל מלוח – עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים, שוקו ופקאן – עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות, וניל וחלווה – עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי

סדרת LELO. צילום: סטודיו 0304

גלידת שטראוס משיקה את LELO: סדרת גלידות חדשה בפיתוח ישראלי ייחודי, שגם נושאת את תו Vegan friendly. הסדרה החדשה כוללת שלושה פיינטים בטעמים ומרקמים מפנקים עם תוספות עשירות.

תחליפי החלב הפכו לאחת המגמות הצרכניות המובילות בשנים האחרונות, בישראל ובעולם. הסיבות לכך מגוונות: החל מרגישות ובריאות, דרך שיקולים מצפוניים של טבעונות וצמחונות ועד העדפות של אורח חיים, השפעות על סביבה וקיימות וגם הצטרפות לטרנד הרווח בשיח ציבורי.

בישראל כ-35% מהאוכלוסייה צורכים תחליפי חלב – הנתונים מצביעים על שיעור הולך וגובר של אנשים שאינם טבעוניים בהגדרה, אשר משלבים בצורה שוטפת בשגרת החיים שלהם תחליפי חלב מסוגים שונים – אלו הם ה”מפחיתנים”. המותג החדש LELO פונה גם לקהל הזה וגם לכל מי שמחפש גלידה מפנקת ועשירה.

תחת המותג LELO מושקים כעת שלושה פיינטים חדשים:

וניל וקרמל מלוח – עם שוקולד ושברי שקדים מסוכרים

שוקו ופקאן – עם פקאנים מסוכרים ושברי עוגיות

וניל וחלווה – עם שוקולד ושברי פיסטוק קלוי

מיכל תמרי, סמנכ”לית השיווק ביוניליוור ישראל: “למרות הנתון הגבוה של קהל המפחיתנים, שוק התחליפים בישראל רחוק ממימוש הפוטנציאל המלא שלו, במיוחד בקטגוריית הגלידות. הסיבה העיקרית לכך היא חוסר המענה הקיים בארץ לגלידות המבוססות על רכיבים מן הצומח, שהן קודם כל בהתאם לצורך הבסיסי בקטגוריה מפנקות ועשירות. את החוסר הזה בדיוק מבקשת כעת למלא גלידת שטראוס, עם השקת המותג החדש LELO, שמתכוון לשנות את כללי המשחק”.

טווח מחירים ליחידה – 29.90 עד 32.90 שקל

סדרת LELO. צילום: סטודיו 0304

9 Comments

  1. האם ניתן להשיג ברשת שופרסל בירושלים? או בכלל : ,היכן נימכר בירושלים לצרכן פרטי?

    • גלידה ממש מוצלחת. סוף סוף גלידה עשירה וטעימה פרווה תוצרת הארץ. אשמח לדעת מה הם השמנים הצמחיים המופיעים במרכיבים. אני מוצאת רק את הטעם שוקו פקאן בחנויות, חבל.

  2. יוזמה מבורכת, אבל מה עם אלה שאלרגים לאגוזים!? ברוב הגלידות יש גם שמן קוקוס 🙁
    אשמח לגלידה טבעונית בלי כל סוג של אגוז – כמו שהיה המגנום הטבעוני 🙂

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*