גלידת שטראוס זכתה בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי

ועדת החדשנות של האיגוד בחרה את הזוכים לרבעון השלישי של שנת 2018 על מהלכי ההשקה של המותג Goodiz

גודי'ז של שטראוס. צילום: פק שוט
גודי'ז של שטראוס. צילום: פק שוט

גלידת שטראוס זכתה  בפרס “ההשקה המנצחת” של איגוד השיווק הישראלי. ועדת החדשנות של האיגוד בחרה את הזוכים בפרס ההשקה המנצחת לרבעון השלישי של שנת 2018 על מהלכי ההשקה של המותג  Goodiz – גלידת שטראוס של יוניליוור וההשקה של בית ההשעות הלמן-אלדובי.

מתוך נימוקי השופטים: “בגלידת שטראוס בישראל פיתחו את Goodiz, מוצר גלידה מהפכני המציע גלידת שמנת איכותית וטעימה במרקם קרמי, מופחתת קלוריות ובארבעה טעמים. המוצר פותח כמענה לצורך בגלידה דלת קלוריות ללא רגשות אשם. האתגר השיווקי במהלך היה להניע צרכנים להתנסות, ולהציג תפיסה שגלידה לא חייבת להיות עשירה בקלוריות  כדי להיות טעימה. על מנת לבסס תפיסה זו, נבחרו שני פרזנטורים נהנתנים, טל ואביעד, שתמיד יעדיפו מוצר טעים. במקביל, גלידת שטראוס עלתה עם תוכן אינטרנטי הפונה לקהל שומרי המשקל, ונוצר הסרטון ‘בלתי שמינים’, הנשען על התובנה שלכל אחד יש את החבר הזה שקלוריות הן לא עניין מבחינתו, ויכול לאכול מה שבא לו מבלי לעלות במשקל. התוצאה – Goodiz שינתה את מאזן הכוחות של קטגוריית הפרימיום הביתית ועוררה שיח חדש לחלוטין של גלידות שהן טובות יותר בלי הרבה קלוריות – חדשנות בקטגוריית הגלידות. ההשקה הצליחה למשוך 10% מהלקוחות מתוך קטגוריית הפרימיום ו-23% לקוחות חדשים בקטגוריה זו.

מאיגוד השיווק הישראלי נמסר: שני המהלכים שזכו בתואר ההשקה המנצחת ברבעון השלישי של 2018 הוכיחו כיצד השקה מוצלחת אחת, המבוססת על חדשנות ומקוריות, מייצרת ערך ללקוחות וערך לחברה ומצליחה לבדל אותה. בבחירה הנוכחית בחרנו להתמקד במהלכים שלא רק מביאים איתם חדשנות לצרכן, אלא אף יצרו קטגוריות חדשות בתחומם. אנו שמחים להמשיך ולבחון השקות מוצלחות, ושמחים אף יותר להכריז בכל רבעון על ההשקות המנצחות.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*