בעקבות הגידול בהיקפי הייצור, חברת מן מקימה מרכז לוגיסטי בהשקעה של 15 מיליון שקל

אבי פקר, מנכ"ל מן: הגידול בהיקפי המכירות העלה את הצורך בהרחבת ובשדרוג שטחי האחסון של הסחורה במפעל עד להעברתה אל הרשתות. בתכנון המרכז הלוגיסטי החדש הושם דגש גם על התאמתו למכולות שיוצאות לחו"ל

הדמיה של המרכז הלוגיסטי. צילום: גיגורי אינסטייב
מנכ”ל מן, אבי פקר. צילום:  איתן וכסמן

בעשור האחרון הכפילה חברת הוופלים והעוגיות מן את המכירות, ובחברה הוחלט להתאים את המפעל לכמויות הייצור שגדלו משמעותית ולהקים מרכז לוגיסטי.  מדובר במבנה של 1,300 מ”ר שיתנשא לגובה של עשרה מטרים וישתרע על שטח של שלושה דונמים. המרכז הלוגיסטי יצוייד באפשרויות איכסון חדישות ויותאם לשילוח מכולות  של ופלים ועוגיות לרחבי העולם.

מפעל הוופלים והעוגיות מן, שהוקם לפני שבעה עשורים, ממוקם מאז תחילת שנות ה-90 ברמלה והיה מהחלוצים של אזור התעשייה בעיר. המפעל ממוקם על שטח של 13 דונם וממנו מופצים הוופלים והעוגיות של מן לרשתות השיווק ולעסקים במשק. מן מספקת בקביעות ופלים ועוגיות לקהילות היהודיות במדינות רבות, בהן ארה”ב, קנדה, צרפת, בלגיה, שווייץ, אנגליה, הונגריה, רוסיה אוסטרליה ועוד.

אבי פקר, מנכ”ל מן: “הגידול המרשים בהיקפי המכירות העלה את הצורך בהרחבת ובשדרוג שטחי האחסון של הסחורה במפעל עד להעברתה אל הרשתות. בתכנון המרכז הלוגיסטי החדש הושם דגש גם על התאמתו למכולות שיוצאות לחו”ל. אני סמוך ובטוח כי הגדלת המפעל תביא לגידול נוסף בהיקפי הייצור של מן בארץ וגם בחו”ל”.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*