בן & גריס פותחת את העונה עם גלידות חדשות ותוספות לסדרות קיימות

חוגגת 40 שנה לבן & ג'ריס העולמית ו-30 שנה בישראל

סדרות גלידה חדשות לבן & ג'ריס
סדרות גלידה חדשות לבן & ג'ריס (צילום: אתר החברה)

בן & ג’ריס נערכת לקראת פתיחת עונת הגלידות 2018 עם סדרות של גלידות חדישות ומוצרים חדשים נוספים. השנה בן & ג’ריס חוגגת 40 שנה להקמת החברה העולמית ו-30 שנה לפעילות בישראל ומהחברה מבטיחים שהעונה ישווקו טעמים חדשים, מארזים חדשים ועוד.

בסדרת גלידות Core (ליבה) – סדרת גלידות הכוללות ליבה יחודית בלב הפיינט, מיוצרות באמצעות טכנולוגיית ייצור ייחודית ומשלבות שלושה אלמנטים של טעם ומרקם, יושקו שני טעמים חדשים: בום צ’וקולטה ועוגת גבינה ועוגיות.

בן & ג’ריס פותחים השנה בהשקה מחודשת של גלידת חצי אפוי, הטעם מספר 1 בארה”ב (לאחר 15 שנה שהגלידה ירדה מהמדפים).

אבי זינגר, מנכ”ל בן & ג’ריס, מציין שגלידת חצי אפוי קיבלה את שמה מהעובדה שבצק העוגיות אינו אפוי ועוגיות vבראוניס אפויות. הגלידה  מורכבת מ-2 טעמים קלאסיים – בצק   עוגיות ושוקולד בראוניס משולבים יחד והתוצאה גלידה מובחרת וטעימה. לבקשת הקהל’ גם בתחום קטגוריית גלידות יוגורט יווני – מחזירים למדפים את גלידת יוגורט יווני אוכמניות וניל וגרהם.

בתחום הגלידות ללא חלב NonDairy, המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססות על חלב שקדים, תשיק בן & ג’ריס טעם חדש – גלידת חמאת בוטנים חצי אפויה. זינגר מציין, שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים ממוצרי חלב, הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז ואלרגיות לחלב. הגלידות ללא חלב נותנות מענה לקהל זה, שכן מדובר בגלידות איכותיות עם תוספות עשירות וטעם ייחודי – סדרה שזכתה להצלחה רבה בעולם ובישראל.

גלידות ללא חלב (צילום מתוך אתר החברה)
גלידות ללא חלב (צילום מתוך אתר החברה)

מוצרים חדשים:  טילון חדש בטעם בצק עוגיות, מאגדות הכוללות רביעיית גלידות בטעמים פופולריים, כל מאגדת כוללת רביעיית גלידות של 100 מ”ל כל אחת, וסדרת מוצרי Shorty – בטעם עוגיות עם תות ובטעם קון סוויט קון.

בן & ג’ריס ישראל הוקמה בשנת 1988 ובשנת 1990 הקימה את המפעל הראשון ביבנה. בשנת 2010 השלימה את הקמתו של מפעל חדש וגדול בבאר טוביה בהשקעה של כ-18 מיליון שקל. המפעל מייצר כ-30 טונות, גלידה ביום וכ-8,000 טונות בשנה. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינלאומי מופיע על כל אריזות החברה.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*