בן & ג’ריס משיקה גלידת Core טבעונית ללא גלוטן – קרמל סוטרא 

הגלידה הטבעונית הראשונה מסדרת ה-Core (ליבה) – גלידת שוקולד וגלידת קרמל עם חתיכות פאדג' וליבת קרמל

גלידת קרמל סוטרא
קרמל סוטרא של בן & ג’ריס. צילום: יח”צ

בן & ג’ריס משיקה בימים אלו גלידה חדשה בסדרת גלידות הטבעוניות ללא חלב המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססת על חלב שקדים – גלידת קרמל סוטרא טבעונית. זו גלידת Core (ליבה) המאפשרת לכל אחד לקבוע איך תראה כפית הגלידה שלו, בין אם חופרים היישר לתוך הליבה או מערבבים הכל יחד. לגלידת קרמל סוטרא  יש מרכז קרמל רך המוקף בגלידת שוקולד עשירה, גלידת קרמל עשירה וחתיכות  פאדג’.

הטעם החדש מצטרף לסדרת הגלידות הטבעוניות המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססת על חלב שקדים. חווית גלידה ללא החלב. בשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הרגישים או הנמנעים מצריכת חלב ומוצריו. סדרת הגלידות הטבעוניות של בן & ג’ריס נותנת מענה לקהל שיש לו מודעות לתזונה טבעונית, רגישויות ללקטוז או אלרגיות לחלב ומוצריו. עם זאת, הקהל הזה לא מתפשר על איכות הגלידה ומדובר בגלידה איכותית ועשירה בתוספות.

קרמל סוטרא טבעוני של בן & ג’ריס ללא גלוטן, עשוי מרכיבים ללא שינויים גנטיים, ובאישור סחר הוגן. הגלידות נושאות את תו האישור של ארגון הטבעונות המוביל העולמי VEGANORG .

מתיו מקארת’י, מנכ”ל בן & ג’ריס העולמי,  אומר על הרחבת הקו הטבעוני: “הקהל הטבעוני שלנו רוצה לקבל את הטעמים האופוריים של בן & ג’ריס ולנו חשוב לרגש את הקהל ושהיא תהיה טעימה כמו הגלידה החלבית שלנו”.

מחיר – 29.90 שקל

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*