בית המשפט התיר למפרק למכור את מסעדת רפאל

עו"ד ליאור כספי, המפרק הזמני של מסעדת רפאל, עדכן את בית המשפט בכך שלאחר מאמצים רבים הצליח ליצור קשר טלפוני עם השף רפי כהן, בעלי המסעדה, במקום מושבו בצרפת, אך לא עלה בידו לשכנעו לשוב לישראל כדי לשקם את המסעדה. עורך הדין סיפר כי התרשם שכהן אינו מבין את מצבו המשפטי האמתי או מסרב להכיר במציאות אותה יצר במו ידיו

רפי כהן - צילום יח''צ
רפי כהן - צילום יח''צ

עו”ד ליאור כספי, המפרק הזמני של מסעדת רפאל, עדכן את בית המשפט המחוזי בתל אביב בכך שלאחר מאמצים רבים הצליח ליצור קשר טלפוני עם השף רפי כהן, לאחר שהשיג את מספרו במקום מושבו בצרפת, וכי הוא שוחח עמו שלוש פעמים. במעמד אותן השיחות, מציין עו”ד כספי, הוא ניסה לקבל את גרסתו של כהן ולהסביר לו את מצבו המשפטי הנוכחי ואת המצב המשפטי הצפוי לו בעקבות התנהלותו ואת ההשלכות המשפטיות הנובעות מהליך הפירוק, ואת העובדה לפיה הוא עצמו מצוי רגע לפני מתן צו כינוס נכסים כנגדו והכרזתו פושט רגל, על כל המשתמע מכך.

[hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]לדברי המפרק הזמני ברוח הדברים הוא התרשם כי כהן לא מבין את הדברים כהווייתם וכי הוא בטוח ב”צדקתו”. לשיטתו של כהן, הנושים, ובפרט משפחת פדרמן בעלי מלונות דן, רוקמים כנגדו קונספירציה שלמה אשר “תצא אל האור” וכי כל מטרתם היא לחסל אותו, וכי כל הנושים התאחדו על פי בקשתה של משפחת פדרמן כדי לפעול כנגדו.

כהן אף בחר להשתלח בכל הצדדים המעורבים בתיק הפירוק לרבות בעובדיו, נושיו והמפרק הזמני עצמו. לדברי עו”ד כספי, חרף איומיו של כהן הוא הסב את תשומת לבו לכך שחזרתו ארצה וניסיון לשקם את חייו מבחינה כלכלית ואישית אך יטיבו עמו, וכי הוא מוכן לסייע לו במגבלות ובנסיבות שנוצרו. אלא שהוא התרשם כי כהן מנותק מהמציאות ואינו מבין את מצבו המשפטי האמתי ו/או מסרב להכיר במציאות אותה יצר במו ידיו ומסתמן כי אין בכוונתו להפגין רצון אמתי על מנת להתמודד עם הקשיים אליהם נקלע.

לדברי עו”ד כספי, כהן אינו מוכן להכיל את המידע שנמסר לו על ידו על אף שנראה כי הבין אותו היטב. המפרק הזמני ציין, כי במקביל הוא שוחח עם עו”ד אלי כהן, אחיו של רפי כהן, בתקווה כי אולי האדם הקרוב אליו יוכל להסביר לו את ההשלכות המשפטיות על מצבו, ואולם לצערו עו”ד כהן לא יכול היה לסייע על אף שעודכן בהליכים.

בין לבין מציין עוד המפרק בזמני, כי פנו אליו מספר עורכי דין שהציגו עצמם כמייצגיו של רפי כהן ואולם כאשר התבקשו להעביר לו יפויי כוח, הם התאדו. לנוכח הדברים, סבור המפרק הזמני כי אין מנוס מלהמשיך ולנהל את ההליך כפי שהציע בדוח מטעמו, בכפוף להנחיות בית המשפט.

בית המשפט התיר למפרק הזמני למכור את מסעדת רפאל. [hide for=”!logged”][/hide][hide for=”logged”]


אתר E-FOOD חסום בחלקו למשתמשים רשומים בלבד.ניתן להרשם לתקופת היכרות מיידית ובחינם

[/hide]

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*