ביקב היוצר משיקים לקראת פסח שני יינות חדשים שזכו במדליית הזהב בתחרות טרה וינו

היקב גם מציע מארזי חג אטרקטיביים ומעוצבים. היקב זכה השנה בשתי מדליות זהב בתחרות היין הבינלאומית: על יין אוטר קברנה סובניון 2017 ואוטר ווייט 2019

לקראת חג הפסח המתקרב משיקים ביקב היוצר שני יינות חדשים שזכו במדליית הזהב בתחרות היין הבינלאומית וכן מארזי חג אטרקטיביים ומעוצבים במיוחד. “תהליך יצירת יין הוא כמו ציור עדין על בד המשלב גוונים רבים של צבע”, מסביר אראל ברקאי, מנכ”ל היקב. “אנו מציגים לקראת החגים שני יינות חדשים מזנים שונים, שגדלו בכרמים ארץ ישראליים, נבצרו באישון לילה או עם טל ראשון, התיישנו וטעמם זוקק במדויק לחיך הישראלי. בנוסף, מגוון רחב במיוחד לקראת החג של מארזי יינות משובחים”.

יינות היוצר מופצים ונמכרים ברחבי העולם ומהווים עדות וחותם איכות לתעשיית היין הישראלית. זהו יקב ותיק מהגדולים בישראל שנוצר משיתוף פעולה בין משפחת שור, משפחת ייננים ותיקה, המייצרת יין החל משנת 1847, לבין פיליפ ליכטנשטיין, יינן צרפתי בעל שם עולמי שעלה לישראל עם החלום לייצר כאן יין איכותי.

לחג הפסח 2022 – יינות יקב היוצר. משמאל: אוטר וויט 2019 ואוטר קברנה סובניון 2017. צילום: יח”צ

לדברי ברקאי: “בימים אלא אנו נערכים לחגיגה גדולה של יין. לקראת ליל הסדר ותקופת חול המועד ישנה עלייה של יותר מ-90% אחוזים ברכישת יינות אדומים המתאימים יותר לאווירת שולחן החג, ולאוכל המוגש. לאורך השנה האחרונה ענף היין בישראל התחזק והתווספו אליו כרמים ויקבים צעירים וחדשים, מה שהעצים את הצלחתו של היין הישראלי בעולם. אנו שמחים להיות ממובילי שוק היין בישראל, ולהציג מגוון כה רחב של יינות חדשים וייחודים בישראל, ובעולם”.

עוד מוסיף ברקאי, כי השנה הגאווה הישראלית גדולה במיוחד כי היקב זכה בשתי מדליות זהב בתחרות היין הבינלאומית המובילה טרה-וינו בדצמבר שחלף: מדליית זהב על יין אוטר קברנה סובניון 2017 שעכשיו מושק בבקבוק דאבל מגנום (3 ליטר) בכמות מוגבלת, ומדליית זהב על אוטר וויט 2019.

הסדרות המובחרות לחג הפסח 2022

יקב היוצר משיק שני יינות חדשים לקראת החג:

אוטר וויט – יין מסדרת הפרימיום של היקב. אוטר יין הינו בלנד ויונייה ורוסאן, התיישן 21 חודשים בחבית עץ אלון, 13.4% כוהל. יין רענן בעל גוף עוצמתי.

מחיר – 180 שקל.

אוטר קברנה סוביניון דאבל מגנום, יין בעל גוף עוצמתי, יין עגול, עם ניחוח פירות יער ווניל.

מחיר – 599 שקל.

מלח פילפל – מארז לחג של יקב היוצר. צילום: אייל קרן

מבצעים ומארזים שיוצעו ברשתות המובילות:

  • סדרת בראשית, הכוללת את היינות, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, פטי ורדו, קברנה סוביניון מתוק עדין, שרדונה, סוביניון בלאן ורוזה, מוצעים במחיר לחג – זוג ב-62 שקל.
  • מוסקטו הכולל, לבן ורוזה, מוצע במחיר חג – 32.90 שקל.
  • סדרת וירטואוזו הכוללת את היינות, קברנה סוביניון, מרלו, שיראז, רונדו, שרדונה וגיוורצטרמינר, מוצע במחיר לחג – 41.90 שקל.
  • ברשת יש חסד, יוצעו מארזים ייחודים שיכללו: מארז שלישיית בקבוקים מסדרת בראשית עם פותחן במחיר 99 שקל, וזוג בקבוקים מסדרת וירטואוזו עם פותחן במחיר 89 שקל.

בנוסף יציע היקב מגוון מארזי יין יוקרתיים הן לארגונים והן לקהל הרחב. לדוגמה, מותאם לאספנים או כמתנה יוקרתית למארחים בחג: אוטר קברנה סוביניון דאבל מגנום, היין שזכה בתחרות טרה וינו – בבקבוק דאבל מגנום (3 ליטר) במארז עץ יוקרתי.

מארז חדש – האלגרו עם כוסות יין. צילום: אייל קרן

המארז ישווקו בחנויות היין הנבחרות ובבוטיק היין האינטרנטי של היקב.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*