ביו דבש עמדה בדרישות ה-FDA לגבי רכיבי מוצר דבש מתורבת שפיתחה

המוצר מיועד לשוק האמריקאי. החברה מגדירה את המוצר כדבש מתורבת המיוצר ללא דבורים בתהליך המשלב רכיבי צוף מצמחים וחלבונים המיוצרים, באמצעות פרמנטציה מדייקת ומחקים את פעולת האנזימים בקיבת הדבורה

חברת הפודטק ביו דבש טכנולוגיות בע”מ (Bee-IO) מדווחת כי סיימה בהצלחה בחינה עצמית מקיפה לעמידתם של כלל רכיבי מוצר דבש מתורבת שפיתחה, המיועד לשוק האמריקאי, בדרישות מנהל המזון והתרופות האמריקאי FDA ב-24 בדצמבר השנה. הבחינה בוצעה בסיוע משרד עורכי דין אמריקאי המתמחה בתחום רגולציית המזון בארה”ב.

הבדיקה העצמית מתייחסת רק למעמד הרגולטורי של המרכיבים שהחברה מוסיפה באופן יזום למוצר שלה. החברה תבטיח בנפרד שהמוצר הסופי שלה תואם לדרישות נוספות של חוקי מזון בארה״ב, לרבות דרישות שם המוצר והתווית.

החברה הישראלית, הממוקמת בפארק המדע ברחובות, מגדירה את המוצר כדבש מתורבת המיוצר ללא דבורים בתהליך המשלב רכיבי צוף מצמחים וחלבונים המיוצרים, באמצעות פרמנטציה מדייקת ומחקים את פעולת האנזימים בקיבת הדבורה.

משרדי ביו דבש. צילום מתוך אתר החברה

מסקנת הבחינה העצמית של החברה, עמה הסכים משרד עוה”ד האמריקאי, היא שכלל רכיבי המוצר חוקיים ומותרים לשימוש במזון בהתאם לחוק המזון, התרופות והקוסמטיקה הפדרלי  FDCA ותקנות היישום שלו, כאשר נעשה בהם שימוש לייצור המוצר (מסקנות החברה הן בהנחה שהדרישות הרגולטוריות הספציפיות עבור מרכיבים מסוימים מתקיימות ובתנאי שהחברה רוכשת חומרי גלם מסוימים מספקים בעלי סטטוס רגולטורי מתאים).

נמסר בדיווח, כי הבחינה העצמית של החברה היא בעלת משמעות רבה, מבין גורמים משפיעים נוספים, לטובת קידום השיווק החוקי של מוצר הדבש המתורבת בשוק האמריקאי.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*