ביוזמת פספורטכארד: עשרות סוכני ביטוח התנדבו לקטיף במטרה לסייע לחקלאים

הקטיף התקיים במשך יומיים ונערך בכפר טרומן ובכפר מונש ובמסגרתו סוכני הביטוח קטפו פירות הדר ושתלו ירקות

סוכני הביטוח מסייעים לקטיף ההדרים

במהלך השבוע האחרון יזמה חברת פספורטכארד ימי קטיף בהם השתתפו עשרות סוכני ביטוח, במטרה לסייע לחקלאים ולחזק את המשק הישראלי. הקטיף, שהתקיים במשך יומיים, נערך בכפר טרומן ובכפר מונש ובמסגרתו סוכני הביטוח קטפו פירות הדר ושתלו ירקות.

לדברי אלון מעברי, סמנכ”ל חטיבת הסוכנים ונקודות ההפצה בפספורטכארד, “סוכני הביטוח הם שותפים שלנו ונענו בשמחה ליוזמה לתת כתף לטובת חיזוק המשק. המחסור בעובדים בחקלאות הוא קריטי וכל עזרה מתקבלת בברכה. אנו גאים ומעריכים את קהילת הסוכנים העובדת איתנו בשיתוף פעולה לאורך כל השנה, ונרתמת בימי משבר לטובת המאמץ הלאומי, במגוון פעילויות”.

מהלך זה מצטרף למגוון פעילויות של פספורטכארד, ובכלל זה תקציב תרומות של 12 מיליון שקל לטובת המאמץ המלחמתי, הכולל קרן סיוע שהוקמה בשבוע הראשון ללחימה בסך 8 מיליון שקל. פספורטכארד מבטחת גם את כל משפחות החטופים שיוצאות למסעות הסברה ולמפגשים דיפלומטיים ברחבי העולם, ותורמת 5,000 שעות עבודה בשכר מלא לעובדים המתנדבים בפעילויות שונות.

מתחילת המלחמה עובדי פספורטכארד ודיוידשילד יזמו והצטרפו למגוון פעילויות התנדבותיות למען הקהילה, התושבים המפונים מאזורי העימות והכוחות הלוחמים. סייעו בקטיף פירות וירקות, ביקרו פצועים בבתי חולים וארזו חבילות עבור התושבים שפונו מאזורי הלחימה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*