בחברת אחווה צופים מכירה של כ-2.5 מיליון אריזות של אוזני המן בחג

החברה משווקת לרגל פורים מבחר אוזני המן: במילוי מלית פרג, מלית תמרים ובמילוי ממרח בטעם שוקולד. למרות גל ההתייקרויות בשוק המזון תשווק אחוה את אוזני ההמן מתוצרתה במחיר שווה לכל נפש

ייצור אוזני המן במפעל אחוה. צילום: יובל מלאך
יובל מלאך, סמנכ”ל שיווק ומכירות של אחוה

שני מיליון אוזני המן באריזה אישית, 250,000 מגשי אוזני המן במשקל 700 גרם ו-200,000 מגשי אוזני המן במשקל 450 גרם, בהיקף כספי של כ-5 מיליון שקלים, הם כמות אוזני המן שצפויה להימכר השנה על ידי חברת אחוה. במפעל, הפועל במשמרות מתוגברות סביב השעון, עומלים במרץ כדי לספק את הביקושים ולעמוד בדרישת השוק הגוברת לאוזני המן טריות תוצרת החברה. לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק והמכירות של אחוה, “מדובר בגידול של 15% משנה שעברה. זאת בעיקר עקב פערי המחירים יוצאי הדופן והחריגים בין תוצרת אחוה לתוצרת של מרבית היצרנים בשוק”.

חברת אחוה, יצרנית של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משווקת לרגל חג הפורים אוזני המן טעימים ופריכים במגוון טעמים: אוזני המן במילוי מלית פרג, אוזני המן במילוי מלית תמרים ואוזני המן במילוי ממרח בטעם שוקולד  – נימוחים בפה ובטעם ביתי. אוזני המן עשירים במילויים של פרג, שוקולד ותמרים. אוזני המן של אחוה משווקים באריזת נוחות שומרת טריות של 450 גרם, קלה לפתיחה ולסגירה, וכן באריזת חיסכון משפחתית של 700 גרם. בנוסף, תשווק אחוה אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית סגורה, במחיר של 1-2 שקלים.

מחיר מומלץ לצרכן: 8-10 שקלים לאריזת 450 גרם; 10-12 שקלים לקרטונית 700 גרם.

אוזן המן במילוי טעם שוקולד בקרטונית אחוה.צילום: יעל האן

כשר פרווה בהשגחת בד”ץ העדה החרדית ירושלים.

 

אוזן המן במילוי שוקולד באריזה אישית אחוה. צילום: יעל האן

 

ייצור אוזני המן במפעל אחוה. צילום: יובל מלאך

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*