בובה של בר

אחרי קפה ביאליק, אברקסס, הבוטלג וסוס עץ, יוני דוקלסקי ואיתן כהן פותחים את BUBA, בר מסעדה שמביא אלינו את הסצנה האירופאית – אוכל טוב של שף בינלאומי, ספיישלים יומיים משתנים ומוזיקה עדכנית

פילה בקר עם ראשי ברוקולי פאק צוי בציר פטריות, צילום: אנטולי מיכאלו
פילה בקר עם ראשי ברוקולי פאק צוי בציר פטריות, צילום: אנטולי מיכאלו

איתי כהן, הייטקיסט שעלה מפריז, הגיע למסקנה שהוא רוצה בתל אביב בר כמו זה שהוא מכיר מהבית. הוא חבר ליוני דוקלסקי, הבעלים של מוסדות דוגמת קפה ביאליק, אברקסס, הבוטלג וסוס עץ, והם הקימו בר שזכה לשם המפתיע בובה (BUBA). במקום, המצטיין באלגנטיות מאופקת, ניתן למצוא לא מעט מנות פריזאיות, לצד טעמים מהמנות הכי מעניינות שפגש כהן בנסיעותיו הרבות.

ביט - סלקים צבעוניים עם פיסטוק גבינה כחולה וקרקר, צילומים: אנטולי מיכאלו
ביט – סלקים צבעוניים עם פיסטוק גבינה כחולה וקרקר, צילומים: אנטולי מיכאלו

על המטבח, הכולל מגוון ספיישלים טריים, מבוססי דגים ופירות ים, אמון השף קרלוס סלמון יוצא המסעדות הבינלאומיות לה מאר, אהסטריט וגסטון ודום שבברזיל, מסעדה שדורגה רביעית בעולם על ידי האתר העולמי The World’s 50 best restaurants.

בין המנות בתפריט ניתן למצוא סביצ’ה קריבי – דג עם קריספי פלנטין מוגש על קרפצ’יו מנגו, לצד קרם אבוקדו ושרימפס בורגר – קציצות שרימפס בלחמניות חלה עם דיפ יוזו ותפוח אדמה קדאיף.

ירוק מרענן - עלי סלנובה אייסברג עם סנט מור ארטישוק על הפלאנצה וקשיו
ירוק מרענן – עלי סלנובה אייסברג עם סנט מור ארטישוק על הפלאנצ’ה וקשיו

המקום מחולק לשני מתחמים מחוברים ומספק את המענה למחפשים חווית בילוי עשירה יותר המוכרת כסגנון הבילוי האירופאי. בפנים בר עם עמדת די ג’יי למוזיקת רקע עדכנית ולא רועשת מדי, ומקומות ישיבה ובחוץ (מקורה החל מהשבוע הבא) ישיבה, חלקה משותפת לצד מינגלינג. זה בדיוק מה שחסר כדי להעיר את החלק הזה של בן יהודה. בובה של מקום.

סביצה קאריבי - דג היום עם קריספי פלנטין מוגש על קרפציו מנגו לצד קרם אבוקדו, צילומים: אנטולי מיכאלו
סביצה קאריבי – דג היום עם קריספי פלנטין מוגש על קרפצ’יו מנגו לצד קרם אבוקדו

בר בובה

בן יהודה 108

תל אביב

טל’ – 03-678-6184

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*