בא לשכונה ארק חדש

יקבי כרמל משיקים את ארק כרמל, משקה אניס ארצישראלי. הארק החדש פותח על ידי יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל, וצוות הייננים שערכו מבדקי טעימה בקרב צרכני הקטגוריה 

ארק כרמל. צילום איל קרן
ארק כרמל. צילום איל קרן

עראק הוא אחד ממשקאות האניס המזוהים ביותר עם אגן הים התיכון שהפכו לפופולריים ביותר בשנים האחרונות בישראל. יקבי כרמל ממשיך להרחיב את פורטפוליו המותגים שלו עם כניסה לקטגוריות חדשות ועתה הוא משיק את ארק כרמל, משקה אניס ארצישראלי. ההחלטה לשווק עראק התקבלה לאחר מבדק צרכנים מקיף, במסגרתו התקבל הרעיון בחיוב, עם כוונה מוצהרת להתנסות במוצר בקרב צרכני קטגוריית האניס.

צריכת העראק מהווה כ-11% מכלל צריכת האלכוהול (על פי דוח IWSR 2021) ונמצאת בצמיחה כמותית של 43% בתקופה מצטברת לשנת 2021 (על פי סטורנקסט, קטגוריית משקאות אניס לתקופה ינואר עד אוקטובר 2021 מול תקופה מקבילה לשנת 2020).

ארק כרמל החדש פותח על ידי יפתח פרץ, היינן הראשי של יקבי כרמל, וצוות הייננים, אשר ערכו מבדקי טעימה בקרב צרכני הקטגוריה, במסגרתם הוגדרו טעמי העראק ואחוז הכהל האידיאלי ביותר.

המותג (ארק כרמל) עוצב באופן מודרני, ים תיכוני, עם לוגו המרגלים המזוהה עם יקבי כרמל בחזית התווית. שם המותג נבחר במטרה לשמר את שמו ההיסטורי של המותג שיוצר מאז המאה ה-19.

יוסי אדרי, סמנכ”ל שיווק ביקבי כרמל: “אנו ביקבי כרמל מייצרים משקאות אלכוהוליים כבר מסוף המאה ה-19. כמענה למגמה הצומחת ולביקוש הגובר בקטגוריית האניס, החלטנו להחזיר עטרה ליושנה ולהשיק את ארק כרמל המקורי תחת עיצוב רענן וטעמים המותאמים לצרכני הקטגוריה”.

על ארק כרמל

העראק החדש מבית יקבי כרמל ממשיך את מורשת משקאות האניס ומבוסס על מתכון מסורתי רב שנים. “ארק כרמל” עשוי בקפידה על פי ידע רב, מסורת וניסיון, מכיל כוהל מלס בתוספת תמצית אניס טבעית, הכוללת מיצוי טעמים של כוכבי אניס ותבלינים נוספים.

37.5% אלכוהול, באריזה של 700 מ”ל. כשרות: בד”צ הרב רובין לימות השנה, כשל”פ בד”צ בית יוסף.

המלצת הגשה:

עם מים וקרח או בתוספת מיצים טריים.

מחיר ארק כרמל: 60 שקל.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*