אמירי זכרון יעקב תובעת סילוק של רולדין מהמושכר בטענה להפרות היסודיות של הסכם השכירות

לטענת התובעת, כבר בדצמבר אשתקד היא פנתה אל רולדין ודרשה ממנה להסדיר את יתרת חוב דמי השכירות והניהול, לעדכן את הערבות הבנקאית בהתאם לשטח המושכר בפועל, ולהציג בהקדם את אישור הכבאות למושכר, אחרת היא תיאלץ לפעול לסגירת החנות בחדרה

סניף של רולדין. צילום מסך

חברת אמירי זכרון יעקב בעלת מתחם העסקים והמסחר אנרג’י פארק באתר אגרובנק בחדרה הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעה לסילוק ידה של רולדין מהסניף שבמתחם, בטענה להפרות יסודיות של הסכם השכירות שנחתם בין הצדדים במחצית חודש נובמבר 2017. זאת, תוך עבירה על החוק וחרף התראות מרובות ועל אף סבלנות אין קץ שגילתה כלפיה אמירי זכרון יעקב לפנים משורת הדין.

לטענת התובעת, כבר בחודש דצמבר אשתקד היא פנתה אל רולדין ודרשה ממנה להסדיר את יתרת חוב דמי השכירות והניהול, לעדכן את הערבות הבנקאית בהתאם לשטח המושכר בפועל, ולהציג בהקדם את אישור הכבאות למושכר, אחרת היא תיאלץ לפעול לסגירת החנות עד לקבלת האישור.

גם במהלך חודש מאי שנה זו, נטען בתביעה, פנתה אמירי זכרון יעקב פעם נוספת לרולדין והתריעה בפניה כי הסכם השכירות אוסר במפורש לבצע קיזוז כלשהו מדמי השכירות ומדמי הניהול. אולם רולדין טרם שילמה את דמי השכירות והניהול אותם התחייבה לשלם במסגרת הסכם השכירות, טרם המציאה את אישורי הכבאות ורישיון העסק, וטרם הסדירה את הערבות הבנקאית שהתחייבה להציג בעת מסירת החזקה בחנות לידיה.

לדברי אמירי זכרון יעקב, נוכח ההפרות היסודיות של ההסכם השכירות מצידה של רולדין ולאחר שהעניקה לה מספר הזדמנויות וזמן רב לתיקון הפרות יסודיות אלו, לא נותרה בפניה כל ברירה אלא להודיע על ביטולו של הסכם השכירות ולפנות לבית המשפט במסגרת כתב התביעה לפינוי המושכר לאלתר.

תגובת רולדין לא התקבלה עד כה.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*