איך אומרים טארט-טאטן בצרפתית?

קורס צרפתית ייחודי שמטרתו היכרות עם השפה הצרפתית הקולינרית, ביוזמת המכון הצרפתי בישראל ודנון, בית הספר למקצועות הקולינריה

טארט טאטן
טארט טאטן

קרפ ברטון, שוקרוט, בויאבז, קסולה, טארט-טטאן…

המטבח הצרפתי הוא אחד המטבחים החשובים והמשפיעים בעולם, שפים ואנשי מקצוע מכל העולם נושאים את עיניהם לצרפת כמקור ידע והשראה. המכון הצרפתי בישראל ודנון, בית הספר למקצועות הקולינריה, משלבים כוחות ומציעים קורס צרפתית ייחודי, שמטרתו היכרות עם השפה הצרפתית הקולינרית.

צילום: יח"צ
צילום: יח”צ

תכנית הלימודים הייחודית באוריינטציה קולינרית משלבת לראשונה בין יסודות השפה הצרפתית לבין הבנת הסביבה המקצועית במטבח. בדנון אומרים, כי זו “יציאה למסע שיחשוף את התלמידים לחומרי הגלם, למתכונים ולשפה המקצועית של המטבח הצרפתי. ‘פזרו אבקת סוכר’, ‘רדדו את הבצק’, ‘אדו את הבצל על אש קטנה’ או ‘קצצו את הדג דק’ – כל זאת ועוד בצרפתית ובניסוח מקצועי מדויק”.

המפגשים, בני שלוש שעות כל אחד, יתקיימו בבית הספר דנון בנמל תל אביב. בכל שיעור ייוחד חלק לתרבות הקולינרית של צרפת, המאכלים האופייניים לאזורים השונים, טעימות יין, גבינות ומאפים.

בדנון מציינים, כי תכנית הכשרה קצרה וממוקדת המיועדת לחובבי המטבח הצרפתי, לאנשי מקצוע ולתלמידים בכל ענפי המטבח, המבקשים לשפר את הצרפתית המקצועית שלהם, למעוניינים לצאת להשתלמות מקצועית או לחפש עבודה בתחום המסעדנות בצרפת או בסביבה פרנקופונית.

צילום: יח"צ
צילום: יח”צ

 

מידע כללי: הקורס כולו הוא בן 30 שעות לימוד, תאריך פתיחה: 3 בספטמבר 2017, 10 מפגשים, פעמיים בשבוע בשעות: 09:00-12:00.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*