אחוה משיקה עוגות שמרים אישיות 

העוגות בשלושה טעמים: במילוי בטעם שוקולד, במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון. יובל מלאך, סמנכ"ל שיווק ומכירות של אחוה: הקורונה הביאה לדרישה גוברת למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית ואנו שמחים לתת לכך פתרון

עוגות שמרים אישיות של אחוה
עוגת שמרים אישית במילוי פרג. צילומים: יעל האן

חברת אחוה, יצרנית של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות שמרים חדשה באריזה אישית. הסדרה כוללת שלושה מוצרי מאפה בטעמים ובאיכות של אפייה ביתית: עוגת שמרים אישית במילוי בטעם שוקולד, עוגת שמרים אישית במילוי פרג ועוגת שמרים אישית דניש קינמון.

באחוה מציינים, כי העוגות האישיות החדשות מבית המאפה שלהם עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד, פרג וקינמון ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח וכפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה. מומלץ להוציא מאריזה ולחמם לפני ההגשה.

סדרת העוגות האישיות החדשה של אחוה תימכר במחיר שווה לכל נפש. לדברי יובל מלאך, סמנכ”ל השיווק של אחוה: “אחד מהטרנדים התופסים תאוצה לאחרונה, שללא ספק הם תוצאה של וירוס הקורונה, הוא הביקוש ההולך וגובר למוצרי מזון ארוזים באריזה אישית. אנו שמחים לתת לכך מענה ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר שווה לכל כיס”.

כשר פרווה בהשגחת בד”צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר: כ-2.5-3.5 שקלים לעוגה אישית באריזת 120 גרם.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*