אורן פטאל והמפרק של “בר לודנס” תובעים תגמולי ביטוח מחברת איילון בעקבות שריפת המסעדה במתחם שרונה והשבתתה

איילון, נטען בתביעה, חבה בנוסף לתגמולי הביטוח, פיצויים על כל כך שהביאה להתמוטטות החברה, אובדן השקעותיה הכספיות ופשיטת הרגל של בעליה לשעבר, אורן פטאל. בחקירה שנערכה הסתבר כי מקרה הביטוח נגרם כתוצאה מהצתה של המסעדה

בית איילון

חברת הביטוח איילון נתבעת לשלם תגמולי ביטוח בסך 4.32 מיליון שקל למפרק של חברת בר לודנס ולבעלים לשעבר של החברה אורן פטאל. התביעה הוגשה לבית המשפט המחוזי מרכז. החברה פעלה בעבר כרשת מסעדות טבעוניות ואיילון ביטחה אותה בפוליסה מסוג “הכל-בה לעסקים”.

לפני שלוש שנים, נאמר בתביעה, אירעה שריפה במסעדה של החברה במתחם שרונה בתל אביב שהשביתה את פעילותה המסחרית. בחקירה שנערכה הסתבר כי מקרה הביטוח נגרם כתוצאה מהצתה של המסעדה.

איילון, נטען בתביעה, חבה לתובעים תגמולי ביטוח עקב שריפת המסעדה, ובנוסף חבה איילון פיצויים בכך שהביאה להתמוטטות החברה, אובדן השקעותיה הכספיות, ופשיטת הרגל של בעליה. הכול, תוך שאיילון מפרה את התחייבויותיה על פי פוליסת הביטוח של החברה, על ידי הפרת התחייבויותיה במהלך ניהול הנזק, וכן בכך שחוקריה ושלוחיה ניסו בניסיון שווא להפליל את בעלי החברה ואת אשתו, שניהלה יחד עמו את החברה, כמי שהציתו את המסעדה בכוונה להונות את איילון. כל זאת, על מנת להפעיל עליהם לחץ נפשי במגמה שיתפשרו עם איילון על קבלת תגמולי ביטוח נמוכים יותר.

ניסיון נפל זה, נאמר בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עו”ד ד”ר קובי קפלנסקי, גרם למעצרם של בני הזוג פטאל ולהתמוטטות העסק. אשר על כן, נטען בתביעה, אחראית איילון לשלם את מלוא תגמולי הביטוח בגין מקרה הביטוח, וכן את הפיצויים עקב התמוטטות רשת המזון שהקימו בני הזוג פטאל, ולנזקים שבאו בעטיה של התמוטטות זו.

בני הזוג פטאל מציינים, כי בכוונתם לבקש מבית המשפט לחייב את משטרת ישראל לחשוף בפניהם את מלוא תיק החקירה בפרשת הצתת המסעדה שלהם במתחם שרונה בתל אביב.

תגובת איילון לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*