אבי זינגר בעלים ומנכ”ל בן & ג’ריס ישראל קיבל את פרס התעשייה ל-2018

הפרס ניתן על ידי נשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש כאות הוקרה על תרומתו המשמעותית רבת השנים של זינגר לתעשייה בישראל ולתעשיית המזון בפרט ועל תרומתו לקהילה. בין הזוכים גם דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודהסטרים

אבי זינגר והנשיא רובי ריבלין בטקס קבלת הפרס. צילום: מורג ביטון
אבי זינגר, בעלים ומנכ"ל של חב' בן & ג'ריס ישראל , מקבל את הפרס. צילום: מורג ביטון
אבי זינגר, בעלים ומנכ”ל של בן & ג’ריס ישראל מקבל את הפרס. צילום: מורג ביטון

אבי זינגר בעלים ומנכ”ל בן & ג’ריס ישראל קיבל מנשיא המדינה ראובן ריבלין ונשיא התאחדות התעשיינים שרגא ברוש את פרס התעשייה לשנת 2018 באירוע שנערך ביום חמישי שחלף במלון דיויד אינטרקונטיננטל בת”א.

הפרס ניתן לזינגר כאות הוקרה על תרומתו המשמעותית רבת השנים לתעשייה בישראל ולתעשיית המזון בפרט ועל כך שלפני שלושים שנה הביא את  הגלידה המובחרת של בן & ג’ריס לישראל והקים  מפעל מתקדם בפריפריה לייצור גלידות, המעסיק כ-140 עובדים ועל הפעילות החברתית והתרומה לקהילה של החברה.

בהחלטת  התאחדות התעשיינים להעניק לזינגר את הפרס צוין שהוא תעשיין בעל ראייה אסטרטגית חדשנית רחבה שהצליח לייצר ולספק לצרכן הישראלי מוצר איכות עם מרכיבים בריאים וטבעיים, והביא את בשורת  גלידת הסופר פרימיום לישראלים ובכך  סחף אחריו את כל תעשיית הגלידה לעידן חדשה של טעם ואיכות.

בתחום תעשיית המזון זכה בפרס גם דניאל בירנבאום, מנכ”ל סודהסטרים, שהעניק לפני הטקס אות הוקרה לשרגא ברוש על סיועו בהשגת אישורי עבודה לעובדים פלסטינים בחברה.

ההחלטה על הזוכים בפרס התקבלה כבר באוגוסט השנה והטקס לקבלת הפרס נערך בשבוע שעבר. דני ולפמן, יו”ר ולפמן תעשיות, נפטר יום לפני הטקס. הוא אמור היה לקבל פרס מפעל חיים על פועלו.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*