תירוש כרמל והגדה עם תמונה וכיתוב אישי

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: לאור ההצלחה בראש השנה החלטנו להמשיך הפעילות ולהציע חידוש לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי יחד עם הגדת פסח ממותגת ופרסונלית

תירוש כרמל וההגדה לפסח עם תמונה וכיתוב אישיים
תירוש כרמל וההגדה לפסח עם תמונה וכיתוב אישיים

לקראת חג הפסח מציעים ביקבי כרמל את תירוש כרמל המקורי עם מתנת חג: בקבוק תירוש המעוטר בתמונה אישית או משפחתית, יחד עם הגדה פרסונלית הנושאת את תמונתכם.

רן אסא, מנהל השיווק של יקבי כרמל: “לאור ההצלחה בראש השנה החלטנו להמשיך הפעילות ולהציע חידוש לכבוד פסח: תירוש כרמל המקורי בעיצוב אישי יחד עם הגדת פסח ממותגת ופרסונלית על מנת להעביר את רגעי השמחה המשותפים והאישיים הקיימים בכל בית בישראל ולהעניק מתנה מרגשת וייחודית שתלווה את ארוחות החג”.

כיצד מזמינים? נכנסים לכתובת, בוחרים תמונה, עורכים אותה על גבי בקבוק התירוש הנבחר, מצרפים טקסט קצר עם הקדשה אישית וממשיכים לעמוד לעיצוב הגדה אישית. לסיום, בוחרים את אפשרות השילוח: משלוח עד הבית בתוספת תשלום או איסוף עצמי מאחת מנקודות האיסוף בתפוצה ארצית.

תירוש כרמל מיוצר על ידי יקבי כרמל עוד מלפני קום המדינה והוא מיץ ענבים טהור, המיוצר מ-100% ענבים מכרמים הפזורים ברחבי הארץ. הענבים המשמשים בהכנת המיץ הינם ענבי יין איכותיים, הנבצרים בכרמים של היקב ומצויים כל הזמן בפיקוחו. התירוש מיוצר ללא תוספת סוכר, ללא תוספת מים, ללא חומרים משמרים או תוספות צבע אחרות, ולא נעשה מרכז פרי, אלא מהפרי הטרי עצמו.

מחיר לתירוש בתווית אישית דרך ממשק –  19.90 שקל – באיסוף עצמי לא כולל דמי משלוח.

מחיר הגדה פרסונלית – 9.90 שקל.

מחיר תירוש 1 ליטר – 16.9 שקל.

הפעילות תתקיים בין התאריכים 01.04.19 ל-31.04.19

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*