תווי שי: רמי לוי מציג את התו המלא

התו מלא כולל כל החברות בקבוצת רמי לוי: רמי לוי שיווק השקמה, רמי לוי אינטרנט, רמי לוי בשכונה ,רמי לוי שופינג ,חברת התעופה ישראייר, רמי לוי תקשורת, סופר קופיקס, גוד פארם ועוד... כ-100 חברות, רשתות ומותגים 

רמי לוי מציג את התו המלא. צילום: יח"צ

רמי לוי מסתער על שוק תווי השי לקראת חג הפסח ומציג את “התו המלא” שכולל את כל החברות בקבוצת רמי לוי: רמי לוי שיווק השקמה, רמי לוי אינטרנט, רמי לוי בשכונה, רמי לוי שופינג, חברת התעופה ישראייר, רמי לוי תקשורת, סופר קופיקס, גוד פארם ועוד.. לצד חברות אלו התו המלא כולל עוד כ-100 חברות, רשתות ומותגים מובילים בתחומי אופנה, ילדים, מוצרים לבית מסעדות, אטרקציות ועוד. נמסר כי התו המלא משווק בכרטיס פלסטיק עם פס מגנטי וגם בדיגיטל באמצעות הודעת SMS עם קוד (גם בטלפונים הכשרים).

בין חברות בהם ניתן לממש את התו המלא: רשת פוקס, שילב, רשת קסטרו, אופטיקנה, רשת המשביר, הום סנטר, דרים ספורט, רשת גלי, שקם אלקטריק, אוטו דיפו ועוד. “התו מלא” כולל תווי שי בשווי של כ-100 שקל עד ל-1,000 שקל בכרטיס הפלסטיק ותווי שי של עד 5,000 שקל בדיגיטל.

על פי בדיקה שנערכה בשנת 2022 – כ-75% מתווי השי של רמי לוי נעשה בהם שימוש בקניות ברשתות המזון של קבוצת רמי לוי “וברמי לוי שופינג”.

רמי לוי :”השימוש בתו המלא בקניות ברשתות המזון של הקבוצה נותן שווי גדול יותר לקנייה לאור העובדה שהמחירים ברשתות הקבוצה הם זולים בכ-30% לעומת רשתות מזון אחרות”.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*