שמרית משיקה סדרת בצקים מצוננים מוכנים לאפייה

הסדרה החדשה כוללת בצק עלים, פיצה, פילו ובצק פריך ומאפשרת אפייה קלה, ללא צורך בהפשרה ולשימוש מיידי. הבצקים הם ללא חומרים משמרים

סדרת בצקים מצוננים ומרודדים מוכנים לאפייה של שמרית. צילום: טופטאץ

חברת שמרית, יצרנית מוצרי האפייה, משיקה קטגוריית מוצרים חדשה – סדרת בצקים מצוננים ומרודדים, מוכנים לאפייה. מדובר בקטגוריה חדשה בשוק, שכן הבצקים הקיימים נמכרים קפואים. הבצקים המצוננים יכולים להישמר טריים במקרר ומוכנים לשימוש מיידי, ואינם מצריכים תהליך הפשרה של שעות. סדרת המוצרים כוללת בצק עלים, דפי בצק פילו, בצק פיצה המשמש כבסיס לפיצה ובצק פריך לעוגיות ומאפים מתוקים.

קטגוריית הבצק המצונן היא מהקטגוריות הקמעונאיות הצומחות ביותר בעולם. פתיחת הקטגוריה הביאה לצרכנים חדשים בזכות הכנה קלה וחיסכון בזמן. המוצר גם מתאים להכנה עם ילדים והכי קרוב לאפייה ביתית. כעת מביאה שמרית את קטגוריית המוצרים לישראל, ונותנת פתרון לבעיית צריכה ידועה – זמן הפשרה.

שוק הבצקים הקפואים בישראל נאמד ביותר מ-200 מיליון שקל בשנה. השחקניות המובילות את השוק הן תנובה (מותג מעדנות), המחזיקה בנתח שוק של 52.6%, נטו (מותג שלושת האופים) עם 12.7%, זוגלובק עם 9.5% ואסם (מותג בונז’ור) עם 5.6% נתח שוק, נתוני ינואר-מאי 2019.

סדרת המוצרים כוללת:

בצק עלים מצונן ומרודד היחיד בישראל ללא מרגרינה, ללא חומרים משמרים וללא שומן מוקשה, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. יש להוציא מהמקרר, לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פילו מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, נוח לשימוש ואינו מתייבש במהירות. 14 דפי פילו מוכנים לשימוש, טריים לאורך זמן ואינם נקרעים בקלות. יש לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף מלית מלוחה או מתוקה ולאפות (300 גרם).

בצק פיצה מצונן ומרודד חדש לחלוטין בשוק הישראלי. הבצק ללא חומרים משמרים, מגולגל בנייר אפייה ומאפשר לשלוט בתוספות על הפיצה. יש לפרוס על גבי תבנית אפייה, להוסיף רוטב ותוספות ולאפות. ניתן לעשות בבצק הפיצה שימוש למאפים מלוחים נוספים (415 גרם).

בצק פריך מצונן ומרודד ללא חומרים משמרים, למאפים מתוקים, מגולגל בנייר אפייה להכנה קלה ומהירה. לפרוס על גבי תבנית אפייה ולהוסיף מלית מתוקה לפני או אחרי האפייה (280 גרם).

לדברי יובל קמפ, מנכ”ל חברת פאקא תעשיות, יצרנית שמרית, ההחלטה להרחיב את הפעילות לתחום הבצקים התבססה על מחקר צרכנים שהחברה ערכה שזיהה דרישה לזמינות וקלות הכנה המתאימים לאורך החיים המודרני. “הבצקים המצוננים נועדו לשימוש מיידי המאפשר לצרכנים לאפות מאפים על בסיס בצק באופן מיידי, ללא צורך בהפשרה או בהמתנה. להערכתנו, סדרת המוצרים החדשה תוביל לשינוי הקטגוריה כולה, שתתפתח לתחום המצונן”.

להשיג ברשתות השיווק במקרר ליד הפסטות (לא במקפיא).

מחיר מומלץ לצרכן: כ-15-17 שקל.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*