שלמה עזרן מונה כשף ראשי של רשת Burgerim

בתפקידו הנוכחי ימשיך השף ללוות מקרוב את השינוי הקולינרי במטבחי הרשת שהיא בבעלות קבוצת BBB. עזרן מחליף בתפקידו את שף אבי בראל

שף שלמה עזרן, צילום: מוטי טוביאנה
שף שלמה עזרן, צילום: מוטי טוביאנה

שלמה עזרן מונה בימים אלו לשף הראשי של רשת Burgerim, המונה כ-50 סניפים בפריסה ארצית, מקרית שמונה ועד אילת. הוא מתגורר בחצור הגלילית ובעל ניסיון רב בתחום הקולינריה. בתפקידו האחרון שימש במשך כשלוש שנים כשף אזור צפון ברשת Burgerim ולפני כן שימש בתפקידים שונים, בהם שף באירועים פרטיים לעשירון העליון יחד עם שף חנוך בר שלום ז”ל; שף במלון בית בגליל, שם היה שותף להקמת מסעדת היוקרה הכשרה במקום; שף חדר האוכל של קיבוץ גדות, הכולל קייטרינג לאלף איש ועוד.

בתפקידו הנוכחי ימשיך השף ללוות מקרוב את השינוי הקולינרי הנעשה בכל מטבחי סניפי הרשת במקביל לפיתוח מנות חדשות, תפריטים, ארוחות וקונספטים חדשניים.

עזרן מסר: “אני מאמין בקדמה, גם בהיבט של שימוש במוצרים וגם באופן העשייה וההכנה. עקרונות אלו בכוונתי לפתח בתפקידי החדש ובטוח כי יחד נמשיך להוביל את רשת בורגרים ולמצבה כרשת איכותית, כפי שנעשה בשלוש השנים האחרונות”.

עזרן מחליף בתפקידו את שף אבי בראל, שכיהן במשך שלוש שנים בתפקיד השף הראשי ובימים אלו, לאחר שיסיים תקופת חפיפה, ישתלב בתפקיד מטה בקבוצת BBB, אשר רכשה את הבעלות על בורגרים בסוף שנת 2014.

בורגרים בקיסריה. צילום: בן פרידמן
בורגרים בקיסריה. צילום: בן פרידמן

מבורגרים נמסר, כי הרשת שהיא בבעלות קבוצת BBB, נמצאת בתהליך הרחבה והתחדשות: “מרבית הסניפים הם כשרים בדרגות שונות, למעט הסניף באילת שפתוח בשבת והסניפים במגזר הערבי שאינם כשרים. הרשת מתמחה במיני בורגרים (כ-80 גרם) שעשויים מנתחי בשר מובחרים במבחר טעמים, המוגשים ללקוח באריזות אישיות כזוג, שלישיה, שמינייה או 16 יחידות”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*