שיבולת מבקשת לבטל את זכיית סודקסו במכרז למתן שירותי הסעדה בקריית הכבאות בראשל”צ

לטענת שיבולת, ועדת המכרזים לא ניקדה את ההצעות בהתאם לנוסחת השקלול הקבועה במכרז, אלא על פי נוסחה שונה, כאשר אין חולק שאילו הוועדה הייתה מיישמת את נוסחת השקלול המעוגנת במכרז, הצעתה שלה היתה זוכה בו

חברת שיבולת פתרונות ניהול ושירות הגישה עתירה לבית המשפט המחוזי מרכז להורות על ביטול זכייתה של חברת סודקסו שירותים באתרים עסקיים ישראל מלוד במכרז של הרשות הארצית לכבאות והצלה למתן שירותי הסעדה בקריית הכבאות בראשון לציון. עוד מתבקש בית המשפט לקבוע, כי חברת שיבולת פתרונות ניהול ושירות היא הזוכה במכרז.

לטענת שיבולת, ועדת המכרזים לא ניקדה את הצעות בהתאם לנוסחת השקלול הקבועה במכרז, אלא על פי נוסחה שונה, כאשר אין חולק שאילו הוועדה הייתה מיישמת את נוסחת השקלול המעוגנת במכרז, הצעתה שלה היתה זוכה בו.

עוד טוענת שיבולת כי ועדת המכרזים מסרבת שלא כדין למסור לעיונה את רשימת הלקוחות של חברת סודקסו ואת הצעתה של המתמודדת הנוספת במכרז, חברת קייטרינג מקריית גת. זאת, לדבריה בשעה שאין חולק כי אי עמידתן של שתי החברות הללו בתנאי הסף מובילה לזכייתה שלה במכרז אפילו לפי נוסחת השקלול השגויה שיישמה ועדת המכרזים.

לדברי שיבולת, הטעמים שנתנה ועדת המכרזים לאופן התנהלותה בכל הנוגע לאי ניקוד ההצעות במכרז בהתאם לנוסחת השקלול הקבועה בו אינם משכנעים וחסרי בסיס.

לסיכום נטען בעתירה, כי אילו הייתה ועדת המכרזים מנקדת את ההצעות בהתאם לנוסחת הניקוד הקבועה בו, הצעתה של חברת שיבולת הייתה מדורגת במקום הראשון, ואין גם חולק כי הניקוד השגוי גרם לכך שהצעתה של חברת שיבולת נדחקה למקום השני.

בית המשפט מתבקש להורות לוועדת המכרזים לנקד את ההצעות שהוגשו למכרז על פי נוסחת השקלול הקבועה בו ובהתאם לכך להכריז על הצעתה של חברת שבולת כעל ההצעה הזוכה במכרז.

בסודקסו בחרו לא להתייחס.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*