שחקן חדש בשוק הדגים בישראל – אקוואטק פישריז

חברת אקוואטק פישריז החלה לשווק את "ברמונדי ישראלי" - דגים טריים מזן הברמונדי הגדלים בחוות הדגים של החברה ברמת נגב. עם כניסתה לשוק, בכוונת החברה להגדיל באופן משמעותי את נתח שוק הברמונדי בישראל. מיכל אנסקי תוביל את הקמפיין לברמונדי 

חברת אקוואטק פישריז, מובילה בטכנולוגיות לגידול מבוקר של דגי מאכל, החלה לשווק את “ברמונדי ישראלי” , דגים טריים מזן הברמונדי הגדלים במתקן חוות הדגים של החברה ברמת נגב, מתקן המשתרע על פני שטח של כ-11 אלף מ”ר ובו 21 מכלי גידול. הטכנולוגיה שמטמיעה החברה יודעת לשמור על תנאים אידיאליים המתאימים לגידול דגים מזן הברמונדי.

חוות הדגים ברמת נגב. צילום: יח”צ

עלות ההשקעה בהקמת המתקן מוערכת  ביותר מ 100 מיליון שקל ובכוונת החברה לבנות בעתיד מתקנים נוספים ולגדל מיני דגים נוספים. בחברת אקוואטק פישריז מדגישים שהחברה שמה לנגד עיניה את נושא שמירת איכות הסביבה וגידול הדגים נעשה במינימום צריכת מים. הדגים מגיעים היישר מחוות הגידול אל חנויות הדגים ורשתות השיווק בכל חלקי הארץ.

 

דג הברמונדי על פי מתכון של אושר אידלמן. צילום: דן פרץ

ברמונדי ישראלי הינו דג טרי, בשרני ועסיסי עם אידרה שקל להסיר ובעל ערכים תזונתיים גבוהים. הוא גדל בתנאים מבוקרים, ללא כימיקלים ואנטיביוטיקה ובפיקוח וטרינרי צמוד. הודות לטכנולוגיה מתקדמת ושיטות גידול מתקדמות הדג גדל במים נקיים, בטמפרטורה אופטימלית, במליחות מדויקת ובתנאים מבוקרים וידידותיים לסביבה ולדג. דג הברמונדי מתאים למגוון צורות בישול.

בכוונת החברה להגיע בשלוש השנים הקרובות לתפוקה המלאה של המתקן, שהיא 2,000 טונות דגים בשנה, וכך להגדיל משמעותית את מכירות הברמונדי בארץ ולהפוך לחברה המובילה בשוק ברמונדי בישראל. המהלך הזה יגרום לתחרות בענף הדגים הטריים בישראל.

מורדי ללוש, מנכ”ל אקוואטק פישריז

לדברי מורדי ללוש, מנכ”ל חברת אקוואטק פישריז: “דג הברמונדי שווק עד כה בישראל בכמויות קטנות ובכוונת החברה להגדיל את נתח השוק של הדג עד לכדי 10% מצריכת דגי האיכות הטריים בישראל. מדובר בדג טעים, טרי, בריא ועסיסי. החזון של החברה הוא להקים מתקנים נוספים לגידול דגים בטכנולוגיות מתקדמות, שיהוו חלופה ליבוא דגים, ולהוביל את חקלאות המים המתועשת בארץ. אוכלוסיית הדגים בים הולכת ומידלדלת והפתרון של חקלאות מתועשת מתקדמת במערכות סגורות הצורכות מינימום מים ומשאבים הולך והופך ליותר ויותר מקובל”.

עוד מציין ללוש, כי מי שנבחרה להוביל את הקמפיין לקידום ברמונדי ישראלי היא מיכל אנסקי דמות מוכרת ומוערכת בתרבות הקולינריה בישראל, ידועה בחיבתה לאוכל בריא, טרי ואיכותי, דבר שעולה בקנה אחד עם ערכיו של המותג “ברמונדי ישראלי”.

שוק הדגים הטריים בישראל:

יותר מ- 60% מהדגים הטריים המשווקים בישראל הינם בייבוא (בעיקר דניס ולברק) וצריכת הדגים בישראל נאמדת בכ-30 אלף טונות דגים טריים בשנה מתוכם כ-12 אלף טונות של דגי איכות לבנים (דניס, לברק, מוסר, בס, בורי, ברמונדי), כאשר כיום הברמונדי מהווה נתח שוק של כ-250 טונות לפני כניסתו לשוק של המותג “ברמונדי ישראלי”.

מחיר צרכן ברמונדי ישראלי: 50-70 שקל לק”ג.

חוות הדגים ברמת נגב
חוות הדגים ברמת נגב

 

2 Comments

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*