רשת 110 בורגר משיקה מסעדה חדשה בדיזנגוף תל אביב

אחותה הקטנה של רשת אגאדיר השיקה ביום שני השבוע את המסעדה החמישית שלה והיא מציעה קונספט של המבורגרים מושלמים מבחינת value for money - קטנים יותר מקציצות רשת המסעדות, אך בשל העובדה שמדובר בשירות עצמי, גם מחירן נמוך יותר. עם זאת, תמיד נשמרת איכות הבשר

השקת המסעדה החמישית ברשת 110 בורגר. צילום: נוי ערקובי
השקת המסעדה החמישית ברשת 110 בורגר. צילום: נוי ערקובי

רשת 110 בורגר, רשת הפאסט פוד המבורגר, אחותה הקטנה של רשת המסעדות אגאדיר, השיקה ביום שני ה-27 באוגוסט את המסעדה החמישית שלה ברחוב דיזנגוף 98 בתל אביב. אירוע ההשקה נפתח בשעה 19:00 וכלל פסטיבל מוזיקה והופעות של הראפרים מיכאל סויסה ונורוז ודי.ג’יי Lava Dome. האורחים של אירוע ההשקה נהנו מתפריט של המבורגרים/צ’יפס ב-10 שקלים ושתייה קלה ללא תחתית. מבצע ההשקה יהיה בתוקף עד ה-1 בספטמבר.

המסעדה החדשה משתרעת על פני 46 מ”ר וכוללת 28 מקומות בשירות עצמי. בפתיחתה הושקעו כמיליון שקל. השכירות למ”ר בסניף החדש עומדת על 18 אלף שקל. והבעלים מציינים כי המסעדה מיועדת לכל מי שמעוניין בהמבורגר עסיסי ואיכותי במחירים שווים לכל נפש.

איש העסקים איתן טרבלוס ושף הרשת רוברט קלוגר בהשקת המסעדה
איש העסקים איתן טרבלוס ושף הרשת רוברט קלוגר בהשקת המסעדה

הרשת היא בבעלות המסעדן איתן טרבולס, ולדבריו, “ה-d.n.a  של הרשת מבוסס על שמירה קפדנית על איכות ב-110% לכל אורך שרשרת הייצור – כל מסעדה מחויבת לעבוד עם הספקים של הרשת על מנת לשמור על סטנדרטים גבוהים. הירקות מגיעים טריים יום יום היישר מהשווקים.  בכל בוקר מגיע לכל מסעדה 100 אחוז בשר בקר משובח וטרי, אותו טוחנים במקום”. שף הרשת רוברט קלוגר, אמון על שמירת האיכות של המנות ופיתוח שילובים קולינריים חדשים.

הרשת מציעה קונספט של המבורגרים מושלמים מבחינת value for money  – קטנים יותר מקציצות רשת המסעדות, אולם בשל העובדה כי מדובר בשירות עצמי, ללא צוות מלצרים ומנהלי משמרת, גם מחירן נמוך יותר, ועם זאת, תמיד נשמרת איכות הבשר של אגאדיר, שנטחן בכל יום במקום.

הרשת מציעה מספר סוגי קציצות: בקר; עוף וטבעוני: המבורגר Mini קציצת 110 גרם במחיר 29 שקל; המבוגר classi קציצת 160 גרם במחיר 36 שקל וMaxi- קציצת 220 גרם (110*2 ) במחיר 40 שקל . בנוסף, קיימת אפשרות להזמין לחמנייה מקמח מלא או לחמנייה ללא גלוטן, וגם קריספי צ’יקן (36 שקל) מינוט סטייק (36 שקל), ובורגר טבעוני מהטובים בישראל, על בסיס פטריות שמפניון, פורטבלו וסויה (31 שקל).

מחירי ההמבורגרים המוצעים ברשת נעים בין 29 ל-51 שקל; מחירי דילים החל מ-44 שקל, ארוחת ילדים ב-25 שקל וגלידה. ארוחת בורגר 160 גרם כולל צ’יפס/סלט ובירה במחיר מיוחד של 57 שקל.

השקת רשת 110 בורגר. צילום: נוי ערקובי
השקת רשת 110 בורגר. צילום: נוי ערקובי

ברשת מאמינים בחוויית שירות שונה ובחשיבה על הפרטים, למשל, טבעות בצל מבצל אמיתי בטמפורה; “ריפיל שתייה” בקניית ארוחה – מילוי חופשי של שתייה קלה, ללא תשלום נוסף. בנוסף, מחירי התוספות (3-5 שקל) הם מהאיכותיים והזולים בישראל.

המקום עוצב ברוח ניו יורקית בועטת וסטייל מרענן המושתת על עולם הגרפיטי פרי, עבודתה של יוצרת הגרפיטי, תום מלניק. עבודותיה מזוהות עם פלטה צבעונית פופית ועזה, פטרנים רבים ומשטחי צבע גדולים, חוסר קומפוזיציה מסודרת והמון פרטים קטנים ולא חשובים. הגישה ההומוריסטית שלה יוצרת עבודות קלילות, כיפיות וקצת מוזרות.

הרשת פתחה את סניפה הראשון בשנת 2014. עד שנת 2020 היא צפויה למנות 10 סניפים ברחבי הארץ.

שעות פתיחה: כל השבוע.  12:00 ועד לאחרון הלקוחות. לא כשר.


110 בורגר סניף דיזינגוף

רח’ דיזנגוף 98 תל אביב

טלפון 03-9174535

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*