רשת מלונות דן משיקה את בר היין אכד במלון דן אכדיה

מציע תפריט עשיר ומגוון של יינות ישראליים מהיקבים המובילים בישראל שנבחרו בקפידה על ידי גל זהר, יועץ ושופט יין בכיר. תפריט הבר מציע גם תזקיקים וכהילים העשויים על טהרת הענבים כמו ברנדי, קוניאק וגראפה. בנוסף, יש תפריט אוכל עם מנות מיוחדות שהותאמו להגשה לצד היין

אכד, בר יין חדש, צילום: דניאל לילה
אכד, בר יין חדש, צילום: דניאל לילה

רשת מלונות דן משיקה את אכד – בר היין השני של הרשת במלון דן אכדיה לחוף ימה של הרצליה. הבר של המלון עבר תהליך של חידוש ורענון, תוך שמירה על עיצובו הייחודי, והפך לבר יין עכשווי, שמציע מבחר יינות ישראלים, לצד תפריט של מנות שהותאמו כליווי ליין ואלכוהול.

צילומים: דניאל לילה
צילומים: דניאל לילה

הבר מציע תפריט מגוון של יינות ישראליים מיקבים מובילים שנבחרו בקפידה על ידי גל זהר, יועץ ושופט יין בכיר, ביניהם: המערה, דומיין דה קסטל, יתיר, טוליפ, בנימינה, רקנאטי, הרי גליל, פלם, סגל, מונטיפיורי, גוש עציון, צרעה, עמק יזרעאל, מאיה ועוד.

ברשת מציינים, כי מוצעים יינות ישראלים שנבחרו בקפידה ותומחרו בהגינות. מבחר גדול של יינות מוצע בכל עת לטעימה. ניתן להזמין יין גם בחצאי כוסות, על מנת להכיר וליהנות ממבחר גדול יותר ולהעמיק את חווית הטעימה. טעימה של 2 יינות יעלו 59 שקל, 3 יינות: 87 שקל וטעימה של 4 יינות: 111 שקל. תפריט הבר כולל גם תזקיקים וכהילים העשויים על טהרת הענבים כמו ברנדי, קוניאק, גראפה ועוד.

בנוסף, הבר מציע תפריט עם מנות מיוחדות שהותאמו להגשה לצד היין. התפריט הוכן על ידי שף המלון, גולן ישראלי. בין המנות המוצעות בתפריט: ברוסקטות עם מבחר תוספות, הרינג עם איולי זעפרן, פילה בקר עם שאלוטס ואיולי חרדל, פילה דג ים עם קרם אפונה ואספרגוס, גרבלקס כבוש ומעושן, מיני המבורגרים עם תוספות מגוונות ופלטת נקניקים משובחים.

ברשת מלונות דן אומרים כי היא מקדמת מגמה של הקמת ברי יין, לצד שילובם של סומלייה מוסמכים בצוותי המלונות. את המגמה מוביל חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות ברשת, במטרה לקדם את עולם היין הישראלי ברשת המלונות.

בר היין הראשון של הרשת שהוקם בשנה שעברה במלון המלך דוד בירושלים, וברשת המלונות מספרים כי הוא זוכה להצלחה גדולה ותשבחות כאשר תפריט היין שלו נבחר לאחרונה למקום הראשון בקטגוריית ״תפריט היין הכשר הטוב ביותר בישראל״ בתערוכת סומלייה 2017.

ברשת מלונות דן מציינים כי ייצור יין בארץ ישראל היה תמיד חלק בלתי נפרד מהתרבות וחיי היום יום וישראל נחשבת כיום לאחד האזורים המסקרנים ביותר על מפת היין העולמית. נמסר כי “כמו בימי קדם, גם היום נטועים כרמים לכל אורכה ורוחבה של הארץ, ולכל אזור אופי משלו המשקף את תנאי הגידול המקומיים. תפריט היין שלנו מנסה לשקף את ההבדלים הללו ולהציע מגוון רחב של סגנונות וטעמים. מקליל ורענן עד לעשיר ומורכב, כל חובבת וחובב יין יוכלו למצוא את היין שירצה או יפתיע אותם”.

שעות פעילות: בימים א׳-ה׳ משעה 17:00 עד 22:30

מלון דן אכדיה, רמת ים 122, הרצליה

טל’: 09-9597031

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*