רוסקי סטנדרט מכריזה על חודש “מיולי”

30 בארים, 30  טעמים, 31 יום - לא הרבה ידוע על מקור השם Moscow Mule, אבל צירוף מקרים מעניין הביא לעולם את אחד הקוקטילים המרעננים ביותר, שאפשר לצרוך בחום של חודש יולי

צילום: roust group
מיולי. צילום: roust group
מיולי. צילום: roust group

מלאי של בירת ג’ינג’ר, וודקה שהצטברה במחסן ויורשת נבוכה של חברת כוסות נחושת נפגשו בבר. ההמשך ידוע ועכשיו מגיע הקאמבק של הקוקטייל, עם השם המייצג “רוסקי מיול” – המרענן הרשמי של חודש יולי.

רבים מכירים את קוקטייל ה”מיול” שמורכב מוודקה, ג’ינג’ר, נגיעה של ליים, ומוגש בכוס הנחושת היפה. ביולי הקרוב יחגגו ברוסקי סטנדרט את פסטיבל חודש “מיולי” והחוויה תעלה מדרגה. ברוסקי סטנדרט מגדירים את הוודקה שלהם כזו שמיוצרת לפי המסורת העתיקה ביותר של ברוסיה, על פי המתכון שיצר פרופסור דימיטרי מנדלייב עבור הצאר הרוסי ב-1894. את הקוקטייל הייחודי יגישו ב-30 בארים ברחבי הארץ, אך הפעם ישקשקו אותו בצירוף נגיעה אישית וייחודית לכל אחד מהם.

בין המקומות המשתתפים בחגיגות מיולי תוכלו למצוא את קלאביס (ת”א), טאש וטאשה (יפו), מסעדת ליבירה (חיפה), פרנקי בר (חיפה), שלדון (ר”ג), אימפריאל בר (מלון כרמים), בר גוריון (ת”א), ציונה קפה (נס ציונה), לימונצ’לו (אשדוד), ברדו (אשדוד), סופרה (ת”א), לורנס בר (אשדוד), הכהן (פרדס חנה), מלון אגמים אילת, the rabbit hole (ירושלים), אוליב קורנר (ת”א), החצר 54 (ת”א), סופרה (ראשל”צ),  שקולה (חיפה), גנגו בר (ראשון לציון), נולה סוקס (חיפה), דיוק פאב (חיפה) ואחרים.

בין המיולים המיוחדים שיוגשו ניתן למצוא קוקטיילים כמו:

מיול תפוחים של קלאביס ת”א, שיתובל במחית התפוחים המיוצרת במקום ובפירות יער.

רוסקי מיול, של מסעדת ליבירה – שיעורבב על בסיס הבירה של המסעדה

פרנקי’ס מיול של פרנקי בר, שיקבל טוויסט טרופי, עם פסיפלורה.

רוסקי למון גראס מיול של שלדון ר”ג, עם ג’ינג’ר ביר חריפה.

קוקטייל Peni Mule,  של אימפריאל בר במלון כרמים, שמבוסס על רוסקי סטנדרט פלטינום ואליו יתווספו סירופ דבש, אנגוסטורה ביטרס ורוזמרין ביטרס.

מיול אבטיח במסעדת סופרה הגאורגית בתל אביב.

ה”מיול אחר” של בר הכהן בפרדס חנה, שהולך לכיוון המריר עם פרנט ברנקה, ביטרס.

קוקטייל Mule By The Water  של מלון אגמים אילת – רוסקי סטנדרט, פסיפלורה, אננס, לימון וג׳ינג׳ר ביר.

הקוקטיילים של חגיגות מיולי יעלו 25-57 שקל.

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*