רו”ח ענת עביד, סמנכ”לית הכספים של קבוצת BLU, שובצה בנבחרת הדירקטורים לחברות הממשלתיות

נמנית עם 400 הדירקטורים החדשים לאחר תהליך סינון של לא פחות מכ-9,000 מועמדים. עביד: ההישגים שלי הם תוצר של מערכת שלמה שסובבת אותי, משפחה חמה והנהלה עם ראייה עסקית וכלכלית רחבה

ענת עביד, צילום: לאור כהן
ענת עביד, צילום: לאור כהן

רו”ח ענת עביד סמנכ”לית הכספים בקבוצת BLU, שובצה לנבחרת הדירקטורים החדשה בסבב הגיוסים לחברות הממשלתיות.

עביד, נמנית עם 400 הדירקטורים החדשים לאחר תהליך סינון של לא פחות מכ-9,000 מועמדים. היא התווספה לנבחרת מכובדת בניהם גם יצחק אהרונוביץ’ (שר ביטחון הפנים לשעבר), רון הדסי (יו”ר ומנכ”ל אלביט) ודן הראל (יו”ר נתיבי איילון).

עביד שנולדה וגדלה בחיפה למשפחה ערבייה נוצרייה מואדי ניסנאס, עבדה בפירמת זיו האפט BDO בתפקיד מרכזת ביקורת.

בשנת 2009 עברה לתפקיד בכיר יותר בחברה הפרטית של איש העסקים ענאן שמשום שם שימשה בתפקיד חשבת וניהול כספים של חברת בני פאוזי שמשום בעלי משקה האנרגיה BLU.

שמשום: “ענת רואת חשבון מקצועית אחראית יוזמת, יש לה ביטחון עצמי חזק ומוטיבציה גבוהה, הצלחתה היא הצלחתנו ובהצלחה שלנו יש לה זכות גדולה”.

מוטי דותן, ראש המועצה האזורית גליל תחתון, שנתן המלצתו למינוי: “לאור היכרותי את ענת אני בהחלט חושב שהיא ראויה, בגלל המקצועיות ויושרתה האישית – ציבורית. אין לי ספק שבכל דירקטוריון שבו תשמש כדירקטורית היא תוסיף להתנהלות והיעילות המקצועית והארגונית”.

עביד: “הצלחה מצריכה סבלנות במיוחד כאשר רוצים לשמר אותה. לא לחכות למזל – צריך לעבוד ולהיות יצירתיים ולהאמין ביצירה. ההישגים שלי הם תוצר של מערכת שלמה שסובבת אותי, משפחה חמה והנהלה עם ראייה עסקית וכלכלית רחבה. תודה מיוחדת למנכ”ל והמנטור ענאן שמשום שהוא מבחינתי המודל לחיקוי.

“אני חשה ענווה וכבוד גדול לעצמי, לחברת בני פאוזי שמשום, BLU, למשפחתי, לכפר שלי אעבלין ולמגזר בכלל. אני מכירה הרבה אנשים שרוצים להצליח והרבה אנשים שמתפללים להצליח אני חושבת שאני נמנית על האנשים שגורמים לזה לקרות”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*