קובי חקק מרשת רולדין נבחר לאיש השיווק של ינואר

איגוד השיווק הישראלי בחר בו בזכות הצלחת המהלך השיווקי הנרחב סביב קולקציית הסופגניות של המותג ונקיטת גישה חדשנית המתמקדת באימפקט של המוצר ובמיצובו ולא רק במוצר עצמו. התוצאה - רולדין מחזקת ומבצרת את מעמדה כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה, כאשר יותר ויותר ישראלים בחרו לקנות ברולדין וחל גידול של 11% במכירות בכלל הרשת

קובי חקק. צילום יח"צ
קובי חקק. צילום יח"צ

קובי חקק, המייסד ובעלים משותף של רשת רולדין, נבחר השבוע (יום ד’) לאיש השיווק של חודש ינואר 2019 בזכות מהלך השקת קולקציית הסופגניות של המותג וביסוסו כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה. איגוד השיווק הישראלי בחר בו בזכות הצלחת המהלך השיווקי הנרחב סביב קולקציית הסופגניות של המותג ונקיטת גישה חדשנית המתמקדת באימפקט של המוצר ובמיצובו ולא רק במוצר עצמו.

מנימוקי ועדת השיווק: “קובי חקק  נקט בגישה שיווקית חדשנית, אשר אינה מתמקדת במוצר עצמו בלבד, אלא באימפקט של המוצר ובמיצוב שלו כמוצר MUST HAVE – מוצר אופנה ולייף סטייל, שחובה שיהיה בכל טקס הדלקת נרות. בזכות היצירתיות בשיווק והחדשנות במוצרים הצליח חקק להוביל את רולדין להיות חלק משמעותי ובלתי נפרד מחג החנוכה”.

הסופגניות של רולדין. צילום: אתר רולדין
הסופגניות של רולדין. צילום: אתר רולדין

על רקע התחרות ההולכת וגוברת בחג החנוכה סביב המאכל המסורתי, הסופגניות, בחרה רולדין לבצע עליית מדרגה שיווקית בדרך בה תוצג לקהל קולקציית הסופגניות שלה. זה כשלוש שנים שקולקציית הסופגניות מותגה והוצגה כקולקציה אופנתית תחת הכותרת “חג רולדין שמח”, עם סופגניות המוכנות בטכניקות ייצור המקבילות לקינוחי הפטיסרי המובילים באירופה, תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים וטריים. השנה עמדה הרשת בפני אתגר גדול, שמטרתו אינה רק להמשיך ולשמר את המובילות בתדמית ובמכר, אלא לחזק את החיבור בין רולדין לחנוכה ולהפוך את המותג לחלק בלתי נפרד מטקסי הדלקת הנרות.

לכן, החליטה רולדין לצאת במהלך שיווקי נרחב בכלל אמצעי המדיה, יח”צ ונקודות מכירה. השימוש במדיה התחיל כחודשיים וחצי לפני חג החנוכה ובא לידי ביטוי במדיומים ויזואליים כגון טלוויזיה, שילוט חוצות, דיגיטל ומיתוג מאסיבי בסביבת הסניפים. הקריאטיב של הקמפיין (שנולד לפני שלוש שנים) הציג את הסופגניות כפי שלא הוצגו מעולם – דוגמנים הולבשו, אופרו ושיערם עוצב בהשראת קולקציית הסופגניות וכך הצטלמו כשהם מחזיקים את הסופגניה ביד.

כמו כן, לראשונה יצאה רולדין במהלך מעורבות אוהדים בסושיאל שהזמין את אוהדי המותג להגיש מועמדות ל”נבחרת הטועמים” ולהיות חלק מקבוצה קטנה ואקסקלוסיבית שתזכה לטעום את הקולקציה לפני כולם. המהלך זכה למעורבות שהגיעה ליותר מ-100 אלף אינטראקציות גולשים!

התוצאה – רולדין מחזקת ומבצרת את מעמדה כחלק בלתי נפרד מחג החנוכה, כאשר יותר ויותר ישראלים בחרו לקנות ברולדין וחל גידול של 11% במכירות בכלל הרשת ו-6% בסניפים זהים. הקריאטיב זכה בפרסים ובהוקרה בינלאומית – בארץ הוא זכה בתחרות קקטוס הזהב, זכה לסיקור בבלוגרים מובילים ברחבי העולם ואף זכה לכתבה בגרסה המקוונת של וניטי פייר היוקרתי. כמו כן, הסופגניות הפכו ויראליות וכיכבו בעשרות עמודי אינסטגרם בזכות היופי, הנראות, הצבעוניות והפוטוגניות שלהן.

קובי חקק הינו המייסד ובעלים משותף של רשת רולדין ולו ותק של יותר מ-30 שנה בתפקיד.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*