רשת אושר-עד שכרה 5,200 מ”ר להקמת סניף בכפר סבא מקבוצת רני צים מרכזי קניות

שווי העסקה מוערך בכ-52 מיליון שקל. רשת אושר מתכוונת להשקיע כ-20 מיליון שקל בהקמת הסניף בפרויקט צים אורבן לייף כפר סבא. מחזור הפעילות של הרשת ב-2018 היה כ-3 מיליארד שקל

סניף רשת אושר עד בלייקווד ניו ג'רסי, תחת השם בינגו. צילום: יחצ

קבוצת רני צים מרכזי קניות חתמה עסקה עם רשת הקמעונאות אושר עד להשכרת 5,200 מ”ר (כולל שטחי שירות וגלריות) בפרויקט צים אורבן לייף כפר סבא, לתקופה של 10 שנים. שווי העסקה מוערך בכ-52 מיליון שקל. כפי שנמסר מבעלי רשת אושר עד, בכוונת הרשת להשקיע כ-20 מיליון שקל בהקמת הסניף בפרויקט. מחזור הפעילות של הרשת בשנת 2018 היה כ-3 מיליארד שקל.

רני צים, יו”ר ומנכ”ל קבוצת רני צים מרכזי קניות. צילום: אורן כאן

עם השלמת עסקה זו הושכרו כ-45% משטחי המסחר המסחר ובילוי במיזם צים אורבן לייף כפר סבא.הוא יכלול קמפוס משרדים בשטח של כ- 40 אלף מ”ר ועוד כ-12 אלף מ”ר שטחי בילוי, פנאי ומסחר. החברה השקיעה עד כה בפרויקט כ-100 מיליון שקל. הסכם השכירות בכפר סבא הוא עם אופציה להארכה של תקופת שכירות ל-2 תקופות נוספות בנות: 90 חודשים ו-85 חודשים מתום תקופת השכירות הראשונה.

קבוצת רני צים היא בבעלות איש העסקים רני צים, ופועלת בתחומי הנדל”ן המסחריים. בבעלותה 6 מרכזי קניות: בערד, נתיבות, בית שאן, מעלות, אום אל פאחם, וירכא. הקבוצה הוקמה בסוף שנות ה-90 על ידי רני צים (קבוצת רני צים אחזקות), ופועלת כיום בתחומי הנדל”ן המסחרי באמצעות צים אורבן ובתחום הקמעונאות באמצעות אופיס דיפו ושתי חנויות טאצ’ איט בדיוטי פרי בנתב”ג.

החברה תתמקד בשנים הקרובות בהקמת הפרויקט בכפר סבא ובהקמתם של פרויקטים מסחריים ולוגיסטיים במגזר הערבי – ארבעה מרכזי קניות נוספים. בימים אלה החברה מקדמת הנפקה ראשונית של אג”ח לציבור, אשר תמורתה מיועדת להמשך פיתוח והרחבת עסקי החברה במגזר הערבי.

רני צים, המכהן כיו”ר ומנכ”ל החברה, הינו יזם ותיק ובין היתר הקים את רשת חנויות המזון כמעט חינם שנמכרה בשנת 2012 לפי שווי של כ-350 מיליון שקל.

סניף אושר עד בחדרה. צילום: יח”צ

רשת אושר עד, שנוסדה בשנות האלפיים על ידי אברהם משה מרגלית, אריה בוים ויהודה לניאדו, פונה למגזר החרדי וממותגת ככזו שמוכרת במחירים זולים במיוחד אריזות גדולות של מוצרים. הרשת, שמונה כיום כ-18 סניפים בישראל, מתאפיינת בסניפים רחבים באזורי תעשייה ומסחר, ולא פועלת בתוך הערים. הרשת סיימה את שנת 2018 במחזור של 3 מיליארד שקל וזאת לרשת בישראל בלבד. נוסף על כך, אושר עד מחזיקה במותג סופרמרקטים בארה”ב תחת השם בינגו ומפעילה שני סניפים בברוקלין ובניו ג’רזי לשוק החרדי. בחברה מועסקים יותר מ-1,500 עובדים, והיא מנוהלת על ידי אחד השותפים בה, יהודה לניאדו.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*