קבוצת משקיעים בהובלת פועלים אקוויטי, קבוצת הראל והראל ויזל, רוכשת 49% מחברת ההסעדה ירזין-סלע ניהול והחזקות

ירזין-סלע, המספקת שירותי הסעדה יוקרתיים לחברות ולסטארט-אפים בארץ ובעולם, תישאר בשליטת בעליה הנוכחיים והם ימשיכו לנהל אותה. החברה מספקת שירות הסעדה המבוסס על צוות איכותי של שפים ומומחים קולינריים, שיחד מרכיבים תפריטים ייחודיים, המשלבים טרנדים לצד תזונה נכונה

החתימה על ההסכם. מימין: קובי שלום מנכ"ל פועלים אקוויטי, בן המבורגר סגן יו"ר הראל, יאיר המבורגר יו"ר הראל, גדעון המבורגר נשיא הראל, מישל סיבוני מנכ"ל הראל, יורם ירזין וארי ירזין - שותפים ומייסדים ירזין-סלע, יובל סלע - שותף ומנכ״ל ירזין-סלע, הראל ויזל, דב קוטלר מנכ"ל בנק הפועלים צילום: שלומי יוסף

קבוצת משקיעים בהובלת פועלים אקוויטי (לשעבר פועלים שוקי הון), קבוצת הראל ביטוח ופיננסים והראל ויזל, רוכשת 49% מחברת ירזין-סלע ניהול והחזקות. חברת ירזין-סלע היא בעלת ניסיון של יותר מ-30 שנה בתחום ההסעדה ועוסקת במתן שירותי הסעדה לחברות שמרביתן משתייכות לסקטור ההיי-טק. נמסר מהחברה כי היא “מספקת שירות הסעדה המבוסס על צוות איכותי של שפים מובילים ומומחים קולינריים, שיחד מרכיבים תפריטים ייחודיים, המשלבים טרנדים לצד תזונה נכונה, בהתאמה אישית לתרבות הארגונית של החברה”.

שוק חברות ההיי-טק והטכנולוגיה גדול וצומח במהירות ברחבי העולם. הצמיחה הביאה לתחרות עזה על כוח אדם איכותי בתחום ועודדה חברות רבות להשקיע גם בתחום הסעדה איכותית, כחלק משיפור תנאי התעסוקה לעובדים וכמרכיב חשוב בחבילת התנאים. לחברה הנרכשת יש פעילות משמעותית בישראל ובחו”ל, אשר חלקה הגדול בקרב חברות טכנולוגיה בינלאומיות מהגדולות והידועות בשוק, דוגמת: Playtika, Apple , Google ו- Facebook.

האחים יורם וארי ירזין ויובל סלע הם יזמים שהקימו וניהלו לאורך עשרות שנים מסעדות מצליחות רבות בישראל, ביניהן: קפה איטליה, מגזינו, זוזוברה, צימיצ’נגה, מנדלבאום ובירנבאום, טקריה, מוזס, עד העצם (שנמכרו) וטוני וספה.

הרכישה כוללת את פעילות ההסעדה של קבוצת ירזין-סלע (ללא פעילות המסעדות) בישראל, בחמש מדינות בעולם (צרפת, גרמניה, רומניה, אוקראינה וארה”ב) והסכמים חתומים במדינות נוספות.

יורם וארי ירזין ויובל סלע בעלי החברה בחלקים שווים, יישארו בעלי השליטה עם 51%. הנהלת החברה הקיימת תמשיך לנהל את החברה.

את העסקה ליוו עו”ד אהוד גינדס (משרד גולדבלט, גינדס, יריב עוד) מטעם המוכרים ועו”ד אלית אלקון (משרד גורניצקי עוד) מטעם הרוכשים.

יובל סלע, מנכ״ל ירזין-סלע: ״העסקה נחתמה לאחר שבשנים האחרונות דחינו מספר רב של הצעות מקרנות השקעה וחברות בארץ ובחו”ל, וזאת הפעם הראשונה שאנו מקבלים הצעה שמתאימה בדיוק לDNA  של החברה. בבסיס העסקה עמד הרצון לשמור על הייחוד שלנו. מצד אחד, שביעות רצון הלקוח ומועסקיו (הסועדים) מבלי להתפשר על איכות ושירות ומצד אחר, להמשיך לצמוח ולהתפתח. אין לנו ספק שהעסקה תאפשר לנו להעמיק ולהרחיב את הפעילות בשווקים נוספים”.

הראל ויזל: “לאחר היכרות רבת שנים בהן צפיתי בצמיחת החברה, כניסתה לזירה הבינלאומית והתפתחותה בשוק עם החברות המובילות בעולם, אני מברך ושמח על השותפות עם קבוצת ירזין סלע ומאמין ביכולתם להמשיך לצמוח ולגדול בארץ ובעולם”.

 

 

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*