קבוצת ויסוצקי העלתה לאוויר מערכת SAP S/4 HANA לניהול משאבי הארגון

הפרויקט, שבוצע על ידי מלם תים, הושלם בזמן שיא של עשרה חודשים, בשלושה אתרים. המערכת כוללת את המודולים: מכירות והפצה, ניהול הייצור, אחזקה, איכות, פיננסים, בקרה, תמחיר מוצר, רכש ומלאי וניהול מחסנים

נילי צור, מנכ"לית קבוצת ויסוצקי. צילום: סיון פרג'

קבוצת ה-IT מלם תים ביצעה בהצלחה פרויקט ליישום מערכת SAP S/4 HANA לניהול משאבי הארגון, בקבוצת ויסוצקי, יצרנית ויצואנית התה.

הפרויקט, אשר הושלם בזמן שיא של 10 חודשים, בשלושה אתרים, וכלל יישום, פיתוח תדפיסים, ממשקים והסבות, בוצע במתודולוגית ACTIVATE ליישום מהיר של פרוייקטי S/4 HANA ועל סמך הנכסים המובנים של מלם תים, שמאפשרים קיצור וייעול הפרויקט. המערכת כוללת את המודולים: מכירות והפצה, ניהול הייצור, אחזקה, איכות, פיננסים, בקרה, תמחיר מוצר, רכש ומלאי וניהול מחסנים.

בפרוייקט נעשה שימוש ב- DB HANA, שמוביל לביצועים מהירים ותומך בגרסת התוכנה S/4 HANA 1709, גרסה מתקדמת של תוכנת SAP עם שיפורים ניכרים במודולים הרלוונטיים לפתרון. כמו כן, נעשה שימוש בממשק המשתמש החדשני – אריחי FIORI תפעוליים ואנליטיים, כדי לשפר את יכולת האנליזה וקבלת ההחלטות בוויסוצקי על סמך מידע אמין בזמן אמת.

SAP S/4 HANA נמנה עם הדור הבא של פתרונות ה-ERP, המאפשר ניהול ארגונים בצורה פשוטה וחדשנית יותר, תוך שילוב טכנולוגיית ממשק משתמש חדשנית ואפשרות לאנליטיקה מתקדמת בזמן אמת.

נילי צור, מנכ”לית ויסוצקי: “כארגון מוביל הנמצא בצמיחה מתמדת, הטמעת המערכת המתקדמת SAP S/4 HANA היא קפיצת מדרגה מתבקשת, אשר תצעיד את החברה מבחינת הטכנולוגיה הארגונית ותאפשר שליטה מלאה במערכות הלוגיסטיות והפיננסיות, לטובת שיפור השירות ללקוחותינו. המערכת תתמוך בצמיחת החברה וגדילתה בשנים הבאות, תאפשר ניהול כל הפעילות במערכת אחת ועם בסיס נתונים אחד, תשפר את קבלת ההחלטות של הנהלת החברה, תאפשר מדידת אפקטיביות ויעילות של תהליכי הייצור, תשפר את יכולת ניהול תחזיות ומלאים, תשפר את יכולות הבקרה של הארגון, ותביא לשיפור מהלכי פיתוח בחברה. מלם תים נבחרה ליישם את המערכת לאור ניסיונה הרב ביישום פרוייקטים של SAP ERP בכלל ו-S/4 HANA בפרט, במספר פרויקטים מובילים שבוצעו בגופים גדולים וחשובים”.

שירה שוורץ – מנמ”רית ויסוצקי. צילום: יח”צ

לדברי שירה שוורץ, מנמ”רית ויסוצקי: “פרוייקט SAP S/4 HANA בחברה דינמית בשוק הקמעונאי, חייב את מנהלי ויסוצקי להקצות את מיטב המשאבים לחשיבה משותפת וניתוח מעמיק של התהליכים, על מנת להבטיח פתרון שיעבוד מקצה לקצה באינטגרציה מלאה וביעילות. אנשי הצוות המקצועי המשותף של שתי החברות, קיבלו החלטות משמעותיות, אשר ישומן במערכת ישפר את העבודה השוטפת ויצור ערך עסקי משמעותי לחברה”.

עינת זרמי, סמנכ”לית יישומים במלם תים: “S/4 HANA SAP היא המערכת הארגונית המובילה בחברות המזון ובחברות הפצה, בישראל ובעולם. המערכת תקנה לקבוצת ויסוצקי יתרונות רבים וביניהם: תמיכה ביכולת ניהול החברה כחברה גלובאלית בעלת תהליכי עבודה אחידים בכל אתריה, גמישות לשינויים אסטרטגיים, עסקיים, ארגוניים ותפעוליים, זמינות

עינת זרמי, סמנכ”לית ישומים במלם תים. צילום: רז רוגובסקי

ושקיפות מידע, יכולת קבלת מידע On Line, כלים לשליפת מידע לצורך קבלת החלטות, שיפור איכות המידע, הפעלת תהליכים חוצי ארגון תחת בסיס מידע אחד, שיפור יכולת בקרה תקציבית ותמחיר וכן מוכנות לחידושים טכנולוגים ולצרכים עתידיים של החברה, כגון IOT BOC – Online Sales ועוד”.

“מלם תים, מובילה את יישומי S/4HANA בישראל, כאשר פרוייקט ויסוצקי הינו פרוייקט ה-S/4HANA הרביעי שלה, שעולה לאוויר בהצלחה”, אומרת יעל טל, מנהלת תחום לקוחות SAP במלם תים אשר ניהלה את הפרויקט ומוסיפה: “המערכת המתקדמת SAP S/4 HANA תספק לחברת ויסוצקי תשתית להרחבת העסקים בארץ ובעולם. השותפות בין מלם תים וויסוצקי במהלך הפרויקט, כמו גם הרצון המשותף להצליח וההירתמות בכל הדרגים בוויסוצקי, היוו ללא ספק נדבך חשוב ומרכזי בהצלחתו”.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*