פריניב משיקה סדרת שייקים חדשה על בסיס בננה

השייקים מבוססים על פירות אמיתיים ומופחתי סוכר

סדרת השייקים של פריניב על בסיס פרי הבננה
סדרת השייקים של פריניב על בסיס פרי הבננה

חברת פריניב נכנסת בימים אלו לקטגוריה חדשה – שייקים על בסיס פרי הבננה. הצרכן הישראלי התרגל לרכוש את המיצים והשייקים הטבעיים רק בדוכני המיצים וזו פעם ראשונה שהמוצר משווק בחנויות.

פרי הבננה נחשב לפרי המכיל ערכים תזונתיים חשובים ביותר לגוף האדם ובעל סגולות רבות: הבננה מכילה אשלגן ומגנזיום, שתורמים לבריאות העצם ומסייעים לתפקוד תקין של השרירים, שומרת על לחץ דם בריא ומפחיתה את הסיכון למחלות לב וכלי דם. הבננה מכילה ויטמין B ומסייעת לווסת את מצב הרוח. היא חשובה לפירוק שומנים וחלבונים ומכילה ויטמין C המסייע לתפקוד תקין של מערכת החיסון. לבננה נוגדי חימצון וסיבים תזונתיים התורמים לבריאות מערכת החיסון והעיכול.

בין מוצרי הסדרה, אפשרלמצוא שייקים על בסיס פרי בננה טבעי בשלושה טעמים:

שייק תמר – בננה שייק המכיל את פרי הבננה פרי התמר הידוע כמונע מחלות לב וכלי דם והוא תשובה טבעית ודלת שומן לצורך במתוק. השייק מכיל  פחות 40% תוספת סוכר

שייק תות- בננה שייק המכיל את פרי הבננה ואת פרי התות הידוע כמסייע במניעת דלקות וזיהומים בגוף. השייק מכיל פחות 30% תוספת סוכר

100% מיץ תפוז-בננה-פסיפלורה. השייק ללא תוספת סוכר

 

אשר יניב, מנכ”ל פריניב: “הסדרה החדשה מביאה חדשנות  לשוק מוצרי המשקאות והמיצים הטבעיים בישראל. הסדרה באה להציע פתרון לביקוש למשקאות השייק בישראל. עד היום אפשר היה למצוא מוצרים אלה רק בדוכנים ספציפיים. אני בטוח כי סדרת השייקים החדשה תעניק לצרכן הישראלי מענה לצרכיו, שעד היום לא היו נגישים ברשתות השיווק”.

מחיר – החל מ-13.90 שקל

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*