פסקוביץ מציעה סטייק הליבוט ודג פילה הייק מדרום אפריקה

ההליבוט הוא דג איכותי, בעל בשר לבן, המגיע מהמים העמוקים של האוקינוס האטלנטי בסקנדינביה. הדג לא מעובד 100%, ללא תוספות מים, קרח או כימיקלים. דג ההייק מתאים מאוד להכנת המנה הקלאסית של פיש & צ'יפס

הליבוט של פסקוביץ. צילום: יח"צ
הליבוט של פסקוביץ. צילום: יח"צ

חברת פסקוביץ המייבאת דגים משווקת בימים אלו שני סוגים של דגי איכות חדשים ומיוחדים: סטייק הליבוט (לשונון) ודג פילה הייק מדרום אפריקה.

דג ההליבוט הוא דג איכותי, בעל בשר לבן, צח כשלג, המגיע מהמים העמוקים של האוקינוס האטלנטי בסקנדינביה. הדג לא מעובד 100%, ללא תוספות מים, קרח או כימיקלים. בשרו עדין ונימוח לאכילה, הוא עשיר בוויטמין B ובאשלגן. עשיר מאוד באומגה 3 החיוני לגופנו. משמעות שמו נקשרת למילה Holy (קדושה) בניב הסקנדינבי והוא נחשב לדג מיוחד הנאכל בחגים ובאירועים מיוחדים.

אפשר להכין את הדג בשלל אופציות הגשה קולינריות – הדג מתאים מאוד לאפייה בתנור, למחבת או לאידוי. הדג משווק פרוס כסטייק לאורכו של הדג, ומשתמשים בו גם למאכלים כמו דג נא ובצורת עישון.

מחיר – 69.90 שקל לקילוגרם.

דג הייק של פסקוביץ
פיש & צ’יפס, דג הייק של פסקוביץ

דג הייק מדרום אפריקה: הדג הוא ממשפחת דגי הבקלה –  דג איכותי ביותר בצבע לבן, בשרני מאוד, דל נתרן, דל שומן ודל כולסטרול, מכיל כמות גבוהה של אומגה  3 ואומגה 10 ומכיל נוגדי חימצון חזקים ביותר. הוא פילה דג לא מעובד – 100% דג ללא תוספות מים או קרח או כימיקלים.

דג ההייק מתאים מאוד להכנת המנה הקלאסית של פיש & צ’יפס, ומקובל להכינו בעיקר בטיגון במחבת – טיגון עמוק ואפייה.

המחיר – 39.90 שקל לקילוגרם.

דגי חברת פסקוביץ הם כשרים ומשווקים ברשתות השיווק הגדולות וברשתות כגון: AM-PM, סופר יודה, סופר סיטי ועוד.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*