פינטרולס – מותג חדש לעדשי שוקולד לילדים

אם עד עכשיו הכרתם בעיקר את עדשי השוקולד M&M – עכשיו תכירו גם את פינטרולס - צבעוני אך ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, עשוי משוקולד חלב

עדשי פינטרולס. צילום: יח"צ חו"ל
פינטרולס עדשי שוקולד, 220 גרם. צילומים: יח”צ חו”ל

פינטרולס הוא מותג בינלאומי מוביל לעדשי שוקולד לילדים, צבעוני ומתוק, אך ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן, עשוי משוקולד חלב איכותי. אם עד עכשיו הכרתם בעיקר את עדשי השוקולד M&M – מעתה תכירו גם את פינטרולס, מותג שאומרים עליו שהוא כובש את גם הילדים וגם את ההורים באירופה.

פינטרולס, שמגיע עתה לישראל, יתחרה על טעמם של הילדים במדף הממתקים. עדשי השוקולד החדשים, מציינים בחברה – ענקית הממתקים האירופאית, חברת אימפריאל – “משנים את שוק עדשי השוקולד בישראל עם טעם מופלא, מחיר נוח ובעיקר באיכות – פינטרולס מיוצרים ללא צבעי מאכל מלאכותיים, ללא גלוטן והם עשויים משוקולד חלב איכותי. הם גם מגיעים לצרכן במגוון אריזות ומשקלים ובנראות צבעונית, משמחת ובולטת”.

על השוק בישראל:
שוק נישנושי השוקולד בישראל מגלגל כ-200 מיליון שקל בשנה ובצמיחה משמעותית מדי שנה, כשהמוצר הבולט בו הוא חטיף קליק. בסגמנט עדשי השוקולד נמצאים המותגים M&M’s ועלית בהערכת שוק של 18 מיליון שקל בשנה.

חברת השוקולד אימפריאל, יצרנית העדשים, היא חברת שוקולד מובילה בפורטוגל, שנוסדה בשנת 1932. מוצרי החברה משווקים ליותר מ-50 מדינות, והם מיובאים לישראל בבלעדיות על ידי חברת גורי. אימפריאל עובדת בטכנולוגיות חדישות וידועה באיכות מוצרים גבוהה.

מארז של שלושה שרוולים – 3X22 גרם – 9.90 שקלים.

שקית של 200 גרם – 14.90 שקל.

פינטרולס, מארז של 10 חפיסות

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*