פיירי משיקה קפסולות ניקוי למדיח הכלים Fairy Platinum Plus

על פי החברה, אפשר בהדחה אחת למנוע הצטברות שומנים במדיח, להסיר ביעילות את שאריות המזון והשומן ולהבריק את הכלים, ללא צורך בשטיפה מוקדמת

פיירי פלטינום פלוס

פיירי, מותג נוזל הכלים, משיקה קפסולות ניקוי עוצמתיות למדיח הכלים Fairy Platinum Plus. בחברה מציינים שמדובר בטכנולוגיה חדשנית שמצליחה בהדחה אחת למנוע הצטברות שומנים במדיח, להסיר ביעילות את שאריות המזון והשומן ולהבריק את הכלים, ללא צורך בשטיפה מוקדמת.

בחברה מנסים לפתור את אחת הבעיות הכאובות הכרוכה בשטיפת כלים במדיח – שטיפת כלי הארוחות במים, הכנסתם למדיח, ריקונם לאחר סיום ההדחה, החזרת הכלים שלא התנקו היטב למחזור נוסף, וחוזר חלילה. פעולה סיזיפית ומתישה בדיוק כמו שזה נשמע.

“קפסולות הניקוי נמצאות בחוד החנית של ניקיון הכלים”, מציינים המומחים של פיירי. “הנוסחה הייחודית שלהן מאפשרת בו זמנית גם לוותר על שטיפה מוקדמת של הכלים לפני הכנסתם למדיח, גם להסיר כל שארית של שומן ולכלוך, גם להשיב את הכלים כמעט למצב חדש וגם לשמור על תפקוד מיטבי של המדיח ולמנוע הצטברות שומנים במערכות הניקוז, המסננים וזרועות הריסוס שלו”.

מותג פיירי מהווה כ-60% מנתח השוק. קפסולות Fairy Platinum Plus שומרות על המדיח ועל הכלים כמו חדשים – כך על פי החברה: “הן מכילות נוסחה מיוחדת המנקה את המדיח בכל הדחה, מסייעת במניעת הצטברות שומנים במערכת הניקוז, המסננים וזרועות הריסוס של המדיח, כך שהוא נותר נקי למשעי בסיום כל הדחה, ומורכבות מצירוף של שכבת אבקה ונוזל עם אנזימים וחומרי הלבנה לניקיון עוצמתי. כאשר הן באות במגע עם מים הן מתמוססת במהירות ומאפשרת ניקוי מושלם וזריז של שאריות השומן והלכלוך הקשות ביותר מהכלים גם בטמפרטורות נמוכות ובתוכניות הדחה קצרות, ללא שטיפה מוקדמת. למעשה, שימוש תדיר בקפסולות מזרז את תהליך שטיפת הכלים וחוסך בצריכת המים הביתית וכתוצאה ישירה מכך גם מצמצם את חשבון המים וגם מיטיב עם הסביבה”.

בנוסף לניקוי, מציינים בחברה, ובזכות טכנולוגיית Anti-Dullness הייחודית המצויה בקפסולה, “הקפסולה מצליחה להפיח חיים חדשים בכלים בזמן השטיפה במדיח, לטשטש את העכירות שהצטברה במשך השנים ולשוות להם מראה מבריק במיוחד”. להשלמת פעולת הניקוי בצורה האפקטיבית ביותר, מכילות קפסולות הניקוי החדשות גם מלח ותוסף הברקה מובנה, המספקים יחד הגנה מיטבית לכלי כסף וזכוכית.

מחיר – Fairy Platinum Plus  (50 קפסולות) 49.90 שקל.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*