פיצה סה טו הנפוליטנית תקיים ערב פופ אפ שף עם הפיציולי יפתח ישעיהו ב-15 באוגוסט

לדברי רון אלימלך, הבעלים ויוצר הפיצות של סה טו, המטרה היא לקיים במקום לעיתים תכופות ערבי פופ אפ שף כדי להמשיך ולהחדיר את הבשורה הנפוליטנית בארץ

פיצה סה טו. צילום גיל אבירם

פיצה סה טו, הנפוליטנית שהגיעה לתל אביב לא מזמן, תקיים ערב פופ אפ שף עם הפיציולי יפתח ישעיהו ביום ראשון ה-15 באוגוסט החל מהשעה 17:00 ועד אחרון הלקוחות.

ערב הפופ אפ יוקדש לכבודה של הפיצה הנפוליטנית, ההתמחות של סה טו ושל ישעיהו, ובמסגרתו יוכנו לקהל פיצות מיוחדות, עם חשיבה מחוץ לקופסה, או על פי ההודעה: “ערבוב טעמים וחומרי גלם, שיגרמו לאיבוד החושים”.

לדברי רון אלימלך, הבעלים ויוצר הפיצות של סה טו, המטרה היא לקיים במקום לעיתים תכופות ערבי פופ אפ שף כדי להמשיך ולהחדיר את הבשורה הנפוליטנית בארץ. אלימלך מוסיף כי ישעיהו נבחר לפתוח את ערבי הפופ אפ החדשים כי הוא מתמחה בהכנת יותר מ-20 סוגי פיצות והוא אחד מפורצי הדרך של הפיצה הנפוליטנית בארץ. “אין לי ספק שהולך להיות פופ אפ מטורף עם פיצות מפתיעות”.

ומה בתפריט הפופ אפ שף נפוליטני:

‎⁨פיצה סה טו צילום גיל אבירם
  • פיצה סגולה: קרם סלק, מוצרלה גבינה מלוחה, אורוגולה וקרם בלסמי.
  • פיצה בצלים: קרם בצלים שרופים, מוצרלה, סירות בצל סגול, עירית, שמנת חמוצה ופרמז’ן.
  • פיצה פרשוטו: בלי רוטב, מוצרלה, גבינה כחולה, פרשוטו, דבש , מעט מלח וצ’ילי גרוס.

סה טו מציעה תפריט ייחודי של פיצות נפוליטניות אותנטיות הנאפות בטאבון אבן מיוחד שיובא מאיטליה, בטמפרטורה של 450 מעלות, המעניקה להן את המרקם הנפוליטני והארומה המוכרת והממכרת. הקונספט של המקום הוא הנגשת הפיצות לגובה העיניים באמצעות בר קליל ורענן. תוסיפו לזה את ניראות הסניף המעוצב בסגנון כפרי והמיקום – לב שוק הפשפשים וקיבלתם חוויה קולינארית עוטפת המשלבת תפריט עשיר של פיצות משובחות עם אווירת שוק, שירות מהיר ומחירים נוחים.

 

פיצה סה טו

מתי ואיפה?

15 באוגוסט (יום ראשון) החל מהשעה 19:00 ועד הסגירה, רבי חנינא 7, יפו.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*