עידית פותחת עוד שני סניפים של רשת Edison – המבורגר קצבים 

המתכונים של הרשת למקומות העבודה מתבססים על מתכון סודי שהוכן על ידי קבוצת שפים ומכילים בשר שפונדרה, אסאדו, צלעות ושומן. ההמבורגרים מוגשים בלחמניות בריוש מתוקות. עלות פתיחה של כל סניף כ-500 אלף שקל

רשת Edison. צילום: יח''צ

חברת ההסעדה עידית, מקבוצת מלונות דן, פותחת עוד שני סניפים של רשת ההמבורגרים חדשה למקומות העבודה Edison – המבורגר קצבים. המדובר בקונספט חדש של המבורגרים מבשר שפונדרה, אסאדו, צלעות ושומן.

הרשת מציעה גם מגוון גדול של המבורגרים צמחוניים, כגון המבורגר פטריות ועדשים כתומות, המבורגר מכרובית ועדשים שחורות, המבורגר מחומוס ועשבי תיבול, המוגשים בלחמנייה טבעונית. המתכונים של רשת Edison מתבססים על מתכון סודי שהוכן על ידי קבוצת שפים והמוגשים בלחמניות בריוש מתוקות.

בפיתוח המותג והתפריט של רשת Edison הסתייעה חברת עידית ביובל סלע מנכ”ל חברת ירזין סלע המתמחה בפיתוח וניהול מסעדות מובילות והסעדה פרימיום.

עידית, תפתח ב-2020-21 שישה סניפים של רשת Edison – המבורגר קצבים במקומות העבודה. עלות פתיחת כל סניף היא כ-500 אלף שקל.

רן כצמן מנכ”ל, עידית: “בתקופה בה אנו מתמודדים עם הריחוק החברתי והגשת ארוחות בשיטת Grab and Go, מותג המבורגרים המתבסס על 100% בשר עסיסי והמבורגרים צמחוניים עם התוספות המתאימות יהווה פתרון צעיר ומגניב בתחום ההסעדה במקומות העבודה”.

חברת עידית מספקת מדי יום כ-80 אלף ארוחות בעשרות מקומות עבודה מובילים במשק.

רשת ההמבורגרים Edison. צילום: יח”צ

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*