עוף טוב משיקה את צ’ונגו – רצועות שניצל מנתח שלם בציפוי קריספי

צ'ונגו הוא  סגמנט חדש בקטגוריית השניצלים ומושק בסדרה בת ארבעה ציפויים: שומשום, שבבי צ'יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק

בודהה בול ים תיכונית עם צ'ונגו שומשום. צילום: לימור לניאדו תירוש

מה כבר אפשר לחדש בשניצל? מתברר שהרבה. בימים אלה עולה על המדפים ברשתות השיווק סגמנט חדש בקטגוריית השניצלים המוכנים לאכילה: צ’ונגו של עוף טוב – רצועות שניצל, שעשויות מנתח שלם, המיוצרות בטכנולוגיה ייחודית המשיגה עסיסיות מרבית מבפנים וציפוי קריספי במיוחד מבחוץ, תוך שמירה מלאה על האיכות והטעם.

הצ’ונגו הוא סוג חדש של שניצל שתצורתו הייחודית מאפשרת לצרוך אותו במגוון הזדמנויות במהלך היום – גם כמנה עיקרית וגם למי שמבקשים לנשנש או להסתפק בארוחה קלה. גם באירוח לצד ירקות ומתבלים שונים. אפשר להגיש אותו בצלחת או בפיתה ובטורטיה או לשלב אותו כחטיף בקופסת האוכל לבית הספר או לעבודה.

צ’ונגו של עוף טוב מושק בסדרה של 4 ציפויים קריספיים: שומשום, שבבי צ’יפס, תיבול גריל ותיבול חריף מתוק.

עוף טוב – סדרת צ’ונגו

ענבל טרופ קירש, סמנכ”לית השיווק בעוף טוב: “הצרכנים הישראלים מעריכים מוצרים איכותיים ואינם מתפשרים על הטעם ועל נוחות השימוש. לצד אלה הם מחפשים גיוונים ומענים לצרכים המשפחתיים. צ’ונגו הוא סגמנט חדש ומיוחד שעד כה לא הכרנו במקררי השניצלים”.

עוד היא מוסיפה: “במחקרים שערכנו מצאנו שרבים מהצרכנים בוחרים לאכול שניצלים במגוון הזדמנויות – כמנה עיקרית בצלחת או בפיתה, כנשנוש ואפילו כחטיף לאירוח לצד מתבלים וירקות. הצורה הייחודית של הצ’ונגו מאפשרת לצרוך אותו בכל עת  ובכל צורת הגשה. צ’ונגו עונה על הצורך הזה כמו גם על הצרכים של ההורים העסוקים ועל הצרכים של הצעירים הפעלתניים ומציע מוצר איכותי וטעים במרקם עסיסי וקריספי שטרם טעמנו כמותו”.

את השקת צ’ונגו מלווה קמפיין רחב היקף בו ממנפת עוף טוב את ערכי המשק החקלאי המאפשר את תהליך “השליטה הרציפה” הבלעדי לעוף טוב, במסגרתו כל תהליך הייצור מתבצע בבית אחד. העוף הטרי מגיע למפעל במשק עצמו, בו מתבצעת הכנת המוצר. המוצר נכנס להקפאה מיד לאחר ההכנה כדי לשמור על כל הטוב שבמשק.

טורטיה תירס, צו’נגו צ’יפס וטחינה סלק. צילום: לימור לניאדו תירוש

את ארבעת המוצרים בסדרה ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והמרכולים. מחירה של אריזה המכילה 600 גרם: 29.90 שקל  עד 32.90 שקל. המוצרים בכשרות: כשר למהדרין בהשגחת הרב א.ד. אוירבך ובכשרות מהדרין רבנות אזורית עמק המעיינות.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*