עוף טוב: גידול של כ-45% במכירת נקניקיות וכ-35% במכירות מוצרי עוף טרי

הצרכן הישראלי כנראה אוהב עוף. לפי נתוני עוף טוב: צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל עומדת על 42 ק"ג עוף בשנה, מקום שני בעולם אחרי ארה"ב

מוצרי עוף טרי של עוף טוב. צילום: יח"צ
מוצרי עוף טרי של עוף טוב. צילום: יח"צ

חגיגות יום העצמאות, ובתוכן הפיקניקים והמנגלים בהם ייקחו חלק המוני בית ישראל, נחשבים כ”מצוות על האש”. מי בחצר הפרטית, מי בפארקים ומי בשמורות הטבע – רבים יבלו בפיקניק המסורתי ויעלה על המנגל מגוון עצום של בשרים, שיהוו את המנה העיקרית, לצד סלטים, פיצוחים ומטעמים נוספים.

לקראת יום העצמאות, עוף טוב מדווחת על גידול כמותי של 45%  בצריכת נקניקיות ו-35%  בצריכת מוצרי עוף טרי על חלקיו. החברה תצטרך לעמוד בדרישה עצומה לחלקי עוף שונים ובעיקר לפרגיות ולנקניקיות, שהביקוש להם גדל באופן המשמעותי ביותר בחגיגות יום העצמאות ולשם כך היא נערכת עם ייצור מוגבר של מוצרים אלה.

הנקניקיות זוכות לעדנה מחודשת

לאחר שנים בהן נחשבו הנקניקיות למוצר בשרי נחות, הן זוכות כעת לעדנה מחודשת. “הישראלים הפסיקו לחשוש מנקניקיות והם יודעים שאנחנו מציעים להם מוצרים איכותיים וטעימים. מוצרי הנקניקיות רבים ומגוונים ולאחרונה אף נכנסו לשוק נקניקיות פרימיום במבחר טעמים וסגנונות אשר תורמות לגידול בקטגוריה”, אומרת ענבל טרופ קירש, סמנכ”לית השיווק בעוף טוב. טרופ קירש מוסיפה, כי “נקניקיות הן מוצר בשרי לגיטימי והיצרנים מקפדים על ייצורן תחת הסטנדרטים הגבוהים ביותר, כפי שהם מקפידים בכל מוצר עוף אחר”.

שוק הנקניקיות בישראל נאמד ב-140 מיליון שקל בשנה שהם כ-5,300 טונות של נקניקיות. יום העצמאות מוסיף בממוצע כ-40% למכר בחודש החג. סגמנט נקניקיות הפרימיום רשם גידול של 29% בהשוואה בין השנים 2017 ו-2018 , ובמהלך 2019 הגידול עומד על 39%.

מוצרי עוף טרי של עוף טוב. צילום: יח”צ

הישראלים אוהבים עוף

על פי נתוני עוף טוב: צריכת העוף הממוצעת לנפש בישראל עומדת על 42 ק”ג עוף בשנה, מקום שני בעולם אחרי ארה”ב. כ-60 ממשקי הבית בישראל כוללים בסל הקניות שלהם בשנה חזה עוף טרי על חלקיו. בשבוע שלפני יום העצמאות ניכרת עלייה משמעותית בהיקפי הצריכה של מוצרי העוף הטרי, הנאמדת ב-35% לעומת שבועות אחרים בשנה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*