עובדי חברת מנצ’לך שהפעילה מסעדה במתחם שרונה, מבקשים צו לפירוקה

לדברי העובדים החברה הגיעה למצב של חדלות פירעון והיא מצויה בסוף דרכה, ולמעשה הודיעה לעובדיה כי היא אינה מסוגלת לעמוד בהתחייבויותיה כלפיהם ולשלם את שכרם

14 עובדי חברת מנצ’לך (מסעדות) מתל אביב, שהפעילה מסעדה תחת זיכיון של רשת המסעדות קפה לנדוור במתחם שרונה בתל אביב, הגישו בקשת למתן צו לפירוקה.

לדברי העובדים החברה שנוסדה בחודש יולי 2011 הגיעה למצב של חדלות פירעון והיא מצויה בסוף דרכה, ולמעשה הודיעה לעובדיה כי היא אינה מסוגלת לעמוד בהתחייבויותיה כלפיהם וכך גם לשלם את שכרם.

למיטב ידיעת העובדים, שלא קיבלו את שכרם בגין חודש דצמבר 2019 וחודש ינואר 2020 – אין ביכולתה של החברה להמשיך את פעילותה. לדברי העובדים חובותיה של החברה כלפיהם מוערכים בשלב זה בסך של 200 אלף שקל, חובות הנובעים משתי המשכורות האחרונות שלא שולמו להם, פיצויי פיטורין והפרשות שלא הופרשו כדין.

לדברי העובדים, שחלקם עבדו בחברה במשך מספר שנים וחלקם משך חודשים בודדים, חובות החברה כלפיהם גבוהים בהרבה מהסכום האמור, כיוון שמגיעים להם עוד תשלומים בגין דמי הודעה מוקדמת, הפרשות סוציאליות, ימי חופשה והבראה, והפרשי שכר לחלקם.

מנהל החברה, נאמר בבקשת הפירוק, כינס את העובדים והודיע להם כי לצערו הוא אינו יכול להמשיך בפעילות החברה, אינו יכול לשלם להם את משכורתם, וכי למעשה הם מפוטרים לאלתר.

עוד נטען בבקשת הפירוק, כי מבחינה תזרימית ומאזנית החברה היא חדלת פירעון.

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*