עובדים ממסעדת הדגים אושן 50 בהרצליה פיתוח הגישו בקשת פירוק נגד מפעילת המסעדה

נאמר בבקשת הפירוק, כי אין ביכולתה של החברה לפרוע את חובותיה ולמעשה היא פיטרה את כלל עובדיה ולא תמשיך בפעילות עסקית, וכי בשלב זה קצה סבלנותם של העובדים המבקשים לקבל ודאות לגבי הכספים המגיעים להם מהחברה

מסעדת אושן 50 בהרצליה. צילום: אתר החברה

ארבעה מעובדי מסעדת הדגים החלבית אושן 50 בהרצליה פיתוח הגישו לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשת פירוק כנגד חברת י. אושן 50 מפעילת המסעדה. בבקשה נטען כי החברה, הפועלת זה כשנתיים ועיקר לקוחותיה בשנים האחרונות ולמיטב ידיעת העובדים הם לקוחות פרטיים, מצויה בסוף דרכה, אינה מסוגלת עוד לעמוד בהתחייבויותיה כלפי נושיה, אין ביכולתה להמשיך את פעילותה, כל עובדיה פוטרו, והחברה הגיעה למצב של חדלת פירעון.

בבקשת הפירוק, נאמר כי עובדי החברה פנו לקבלת כספיהם על פי הדין ונענו בכל פעם כי הסוגיה מצויה בטיפול, ועד היום הם טרם קיבלו מענה לדרישתם. המבקשים מעריכים את חובותיה של החברה כלפיהם בשלב זה בסך של 100 אלף שקל, כאשר למיטב ידיעתם קיימות זכויות נוספות אשר לא שולמו במלואן.

העובדים מציינים כי חובותיה של החברה כלפיהם נובעים בגין פיצויי פיטורין והפרשות שלא הופרשו כדין, וכי מבדיקה שנערכה עולה כי החברה לא שילמה הפרשות סוציאליות, ימי חופשה, דמי הודעה מוקדמת ודמי הבראה, וכן קיימים הפרשי שכר לחלק מהעובדים. למיטב ידיעת המבקשים, נאמר בבקשה, לחברה חובות נוספים מעבר לחובותיה כלפי עובדיה ולספקים שונים.

לסיכום נאמר בבקשת הפירוק, כי אין ביכולתה של החברה לפרוע את חובותיה ולמעשה היא פיטרה את כלל עובדיה ולא תמשיך בפעילות עסקית, וכי בשלב זה קצה סבלנותם של העובדים המבקשים לקבל ודאות לגבי הכספים המגיעים להם מהחברה.

תגובת החברה לא התקבלה עד כה.

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*